Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Struktura inzertního oznámení Anna Hušková Anežka Jandová Zuzana Frydrychová.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Struktura inzertního oznámení Anna Hušková Anežka Jandová Zuzana Frydrychová."— Transkript prezentace:

1 Struktura inzertního oznámení Anna Hušková Anežka Jandová Zuzana Frydrychová

2 Inzerát je neoddělitelně spojen se svým médiem a způsobem jeho distribuce musí se přizpůsobit charakteru a stylu daného média ukrývá se v něm obrovský reklamní potencionál, účinnost se ale nedostavuje automaticky

3 Rozhodující faktory výběr média způsob propojení inzerce s jinými reklamními prostředky harmonogram otištění inzerátu cílová skupina předmět nabídky typ média, ve kterém bude otištěn

4 Jak psát inzerát musíme mít jasno, co chceme říct z nejvýraznějších vlastností nabízeného produktu vytvořte argumenty a jeden zvolte za hlavní respektujte způsob uvažování, zájmy, přání, potřeby či problémy cílových skupin

5 Části inzerátu: Titulek význam titulku je, aby upoutal naši pozornost uvádí daný text inzerátu nikdo si ho pamatovat nemusí,ale měl by si ho každý všimnout

6 Části inzerátu: Hlavní text inzerát by měl vyprávět určitý příběh poplatky za inzerát jsou účtovány podle velikosti plochy inzerátu, což je určitý omezující faktor vhodný je typ inzerátu s odrážkami - umožňuje rychlý přístup k informacím a šetří místo, nedá však možnost k uplatnění výraznějších tvůrčích nápadů minimum textu se objevuje v obrázkových inzerátech

7 Části inzerátu: Závěr poslední informace, kterou recipient dostává a která mu také nejčastěji utkví v paměti často se v závěru inzerátu objevuje firemní slogan, který inzerát sjednocuje s dalšími reklamními prostředky dané reklamní kampaně

8 Části inzerátu: Kontaktní údaje jde o adresu, číslo telefonu, faxu, emailovou adresu, atd … recipient má možnost si tyto údaje opsat, vystřihnout, atd …

9 Psaní inzerátu Lineární postup: -informace uváděny postupně, jak určoval autor -působí usedle, čtenář může cítit, že je veden -pro starší konzervativní čtenáře

10 Druhý postup: -informace nemají určené pořadí, překládány naráz -dojem dynamiky, mládí -nevýhodou je povrchnost -pro zboží rychlé spotřeby, módní výrobky a výrobky ve slevě

11 Kupony umožňují přímý se spotřebitelem obsahem kuponu může být otázka, formulář, dotazník jde tedy o zpětnou vazbu v komunikaci mezi subjektem reklamy a zákazníkem Inzertní seriály jeden inzerát rozdělený na několik částí, které jsou zveřejňovány postupně v intervalech za sebou poměrně velká účinnost inzeráty musí být ve stejném listu, musí zachovat stejnou formu

12 Děkuji za pozornost.


Stáhnout ppt "Struktura inzertního oznámení Anna Hušková Anežka Jandová Zuzana Frydrychová."

Podobné prezentace


Reklamy Google