Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilAdrian Navrátil
1
Struktura inzertního oznámení Anna Hušková Anežka Jandová Zuzana Frydrychová
2
Inzerát je neoddělitelně spojen se svým médiem a způsobem jeho distribuce musí se přizpůsobit charakteru a stylu daného média ukrývá se v něm obrovský reklamní potencionál, účinnost se ale nedostavuje automaticky
3
Rozhodující faktory výběr média způsob propojení inzerce s jinými reklamními prostředky harmonogram otištění inzerátu cílová skupina předmět nabídky typ média, ve kterém bude otištěn
4
Jak psát inzerát musíme mít jasno, co chceme říct z nejvýraznějších vlastností nabízeného produktu vytvořte argumenty a jeden zvolte za hlavní respektujte způsob uvažování, zájmy, přání, potřeby či problémy cílových skupin
5
Části inzerátu: Titulek význam titulku je, aby upoutal naši pozornost uvádí daný text inzerátu nikdo si ho pamatovat nemusí,ale měl by si ho každý všimnout
6
Části inzerátu: Hlavní text inzerát by měl vyprávět určitý příběh poplatky za inzerát jsou účtovány podle velikosti plochy inzerátu, což je určitý omezující faktor vhodný je typ inzerátu s odrážkami - umožňuje rychlý přístup k informacím a šetří místo, nedá však možnost k uplatnění výraznějších tvůrčích nápadů minimum textu se objevuje v obrázkových inzerátech
7
Části inzerátu: Závěr poslední informace, kterou recipient dostává a která mu také nejčastěji utkví v paměti často se v závěru inzerátu objevuje firemní slogan, který inzerát sjednocuje s dalšími reklamními prostředky dané reklamní kampaně
8
Části inzerátu: Kontaktní údaje jde o adresu, číslo telefonu, faxu, emailovou adresu, atd … recipient má možnost si tyto údaje opsat, vystřihnout, atd …
9
Psaní inzerátu Lineární postup: -informace uváděny postupně, jak určoval autor -působí usedle, čtenář může cítit, že je veden -pro starší konzervativní čtenáře
10
Druhý postup: -informace nemají určené pořadí, překládány naráz -dojem dynamiky, mládí -nevýhodou je povrchnost -pro zboží rychlé spotřeby, módní výrobky a výrobky ve slevě
11
Kupony umožňují přímý se spotřebitelem obsahem kuponu může být otázka, formulář, dotazník jde tedy o zpětnou vazbu v komunikaci mezi subjektem reklamy a zákazníkem Inzertní seriály jeden inzerát rozdělený na několik částí, které jsou zveřejňovány postupně v intervalech za sebou poměrně velká účinnost inzeráty musí být ve stejném listu, musí zachovat stejnou formu
12
Děkuji za pozornost.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.