Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilTomáš Vítek
1
Behaviorální kritéria www.zlinskedumy.cz Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0370 AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název DUMuVY_32_INOVACE_TP I. 1114 Stupeň a typ vzděláníStřední odborné vzdělávání Vzdělávací oborInformační služby, Ekonomika a podnikání Tematický okruhBehaviorální kritéria Druh učebního materiáluVýukové materiály Cílová skupinaŽáci středních škol Anotace Kombinovaný výukový materiál pro žáka pracující s pojmy v oblasti propagace a reklamy. Přehled teorie a praxe, propojení na pracovní list pro žáka. Klíčová slova Propagace, reklama, komunikační aktivity, marketing, mix Datum30. 8. 2012
2
Behaviorální kritéria (podle lidského chování) Uveďte vždy 2 příklady jednotlivých kritérií zápisem na volný list papíru (po kliknutí se zobrazí nápověda) Příčiny chování např. zabezpečení práce, zabezpečení volného času Stupeň připravenosti ke koupi např. nezná výrobek, zná výrobek, je o něm hlouběji informován, zajímá se o něho, je ho žádostivý, má ho v úmyslu koupit, … Frekvence nákupu např. pravidelná koupě, občasná koupě Uživatelský status např. neužívá, bývalý uživatel, potenciální uživatel, uživatel poprvé, pravidelný uživatel Míra užívání např. neužívá vůbec, užívá nepatrně, užívá občas, užívá hojně Preference užitných vlastností např. kvalita, hospodárnost provozu, servis, úroveň balení, … Stupeň věrnosti značce např. žádná, střední, vysoká, absolutní Postoje k výrobku např. nadšený, kladný, indiferentní, negativní, nepřátelský, …
3
Bibliografie 1.Typologie komunikačních agentur. In: www.ateliercreo.cz [online]. [cit. 2012-07-12] 2.KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2. 3.VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 3., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2007, 294 s. ISBN 978-80-247-2196-5. 4.ANDERLE, Peter, Horst FRÖHLER a Reinhard HACKER. Průvodce budoucího obchodníka: řeč a komunikace. 2. vyd. SNTL, c1997, 116 s. ISBN 80-902-1105-4.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.