Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilElla Krausová
1
Obchodní akademie Liberec Ekonomické lyceum Propagační písemnosti a jejich vliv na poptávku po zboží Praktická odborná část maturitní zkoušky z korespondence Autorka: Tereza Peřinová Třída: IV. A Rok: 2005 Vedoucí práce: Ing. Blanka Kovářová
2
Úvod Cíle Hypotéza
3
Propagace Podstata Úkoly Metody
4
Reklama Historie Podstata Značka Reklamní agentury Reklamní kampaň
5
Propagační prostředky Leták Plakát Katalog Prospekt Vývěska Inzerát Propagační dopis
6
Vlastní propagační písemnosti Leták
7
Plakát
8
Vývěska
9
Inzerát
10
Propagační dopis
11
Jste: mužžena Vaše ukončené vzdělání: ZŠSŠVŠ Váš věk: 18-26 let27-45 let46-70 let Když se řekne reklama, vybaví se Vám: propagační dopis leták plakát vývěska inzerát televize rozhlas Reklama na Vás působí: kladnězáporněnijak Nakupujete zboží podle reklamy: anonečástečně Má reklama vliv na zvýšení prodeje zboží: anonečástečně Zviditelní se firma prezentací svých výrobků prostřednictvím reklamy: anonenevím Vaše oblíbená reklama: Vaše nejméně oblíbená reklama: V poslední době Vás nejvíce zaujala reklama na: automobily kosmetiku hygienické potřeby prací (mycí) prostředky nápoje něco jiného Dotazník
12
Výsledky výzkumu
22
Závěr Potvrzení hypotézy Čeho se mi dostalo díky projektu
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.