Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Jak dotahovat věci do konce? Jak z ničeho udělat velkou věc? Co je nový marketing? Je důležitý sales? David Seibert.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Jak dotahovat věci do konce? Jak z ničeho udělat velkou věc? Co je nový marketing? Je důležitý sales? David Seibert."— Transkript prezentace:

1 Jak dotahovat věci do konce? Jak z ničeho udělat velkou věc? Co je nový marketing? Je důležitý sales? David Seibert

2 Představení - manažer Český telecom – ztrácí podíl na trhu 2% měsíčně Kofola – růst klíčové značky se zastavil Mobilking – nová značka vstupuje na trh během cenové války Halada – krize poslala rodinnou firmu do ztráty PK Solvent / Teta Drogerie – začlenění prodejen Schlecker do sítě Teta

3 Aktivista Volby do poslanecké sněmovny 2010 Komunální volby 2010 Konference občanských iniciativ 2011 Krajské volby 2012

4 JAK SE ČLOVĚK Z BUSINESSU STANE AKTIVISTOU?

5 Co, jak a proč? - myšlenka vyměňte politiky (1.2.2010) - vznik strategie - od myšlenky k realizaci - idea - lidé - zdroje - motivace

6 Záměr (15.2.2010)

7 Segmentační strategie

8 Metriky měření - výsledek ve volbách (počet vyměněných poslanců) - % lidí, kteří podle výzvy jednají - “brand awareness” mezi voliči - počet rozdaných letáků a nalepených samolepek - počet lidí kteří se stali fanoušky na FCB - jak jsou fanoušci aktivní (interakce, #likes)

9 Metriky měření - počet lidí, kteří odsouhlasilo výzvu na webu - návštěvnost webu (traffic sources, territory detail) - účinnost různých komunikačních kanálů - regionální penetrace - počet zmínek o VP na českém internetu - Google dotaz: “vyměňte politiky” za posl. 24H - během května cca 100 odkazů base / 10 000 peak

10 Základní mechanismy - víra a odvaha - beranidlo – jak zařídit, aby nás někdo vyslechl - permanentní interakce - 1to1 dialog s každým - sněhová koule – aneb jak se ocitnout v médiích - kredibilita – není to další habaďůra na voliče? - aktivizace dobrovolníků - aktivizace voličů

11 Komunikační kanály - osobní emailing - Facebook, YouTube - nepřímá penetrace médií (osobnosti, zahraniční média, fanoušci) - letáky, samolepky – events, dobrovolníci - internetová média - tištěná média ČR - TV a rádia - koncert

12 Kampaň VYMĚŇTE POLITIKY.cz

13 Dopad na jednání voličů Výsledky voleb - dotazování provedené Gfk týden před parlamentními volbami: - 2,2 milionu voličů vědělo o iniciativě - přes 1 milion voličů podle toho jednalo - 14.10. ředitel STEM uvedl: - 15% voličů ovlivňuje iniciativa VP - to je cca. 1,2 milionu voličů - výsledkem parlamentních voleb 2010 bylo - výměna 115 poslanců ve sněmovně - zásadní úbytek hlasů nejzkorumpovanějším stranám - rezignace hlavních postav představující politiku minulých let - pozornost médií se soustředila na téma korupce

14 Několik postřehů - sociální sítě sice fungují, ale jen když máte strategii i ostatní prvky komunikace v pořádku - kredibilita je otázkou drobné a konzistentní obousměrné komunikace - nelze se spoléhat na jednu nebo dvě metriky, realita je složitější - nejzásadnější je sledování dynamiky vývoje ukazatelů

15 Jak dotahovat věci do konce? Jak z ničeho udělat velkou věc? Co je nový marketing? Je důležitý sales?


Stáhnout ppt "Jak dotahovat věci do konce? Jak z ničeho udělat velkou věc? Co je nový marketing? Je důležitý sales? David Seibert."

Podobné prezentace


Reklamy Google