Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilMaxim Špringl
1
Jak dotahovat věci do konce? Jak z ničeho udělat velkou věc? Co je nový marketing? Je důležitý sales? David Seibert
2
Představení - manažer Český telecom – ztrácí podíl na trhu 2% měsíčně Kofola – růst klíčové značky se zastavil Mobilking – nová značka vstupuje na trh během cenové války Halada – krize poslala rodinnou firmu do ztráty PK Solvent / Teta Drogerie – začlenění prodejen Schlecker do sítě Teta
3
Aktivista Volby do poslanecké sněmovny 2010 Komunální volby 2010 Konference občanských iniciativ 2011 Krajské volby 2012
4
JAK SE ČLOVĚK Z BUSINESSU STANE AKTIVISTOU?
5
Co, jak a proč? - myšlenka vyměňte politiky (1.2.2010) - vznik strategie - od myšlenky k realizaci - idea - lidé - zdroje - motivace
6
Záměr (15.2.2010)
7
Segmentační strategie
8
Metriky měření - výsledek ve volbách (počet vyměněných poslanců) - % lidí, kteří podle výzvy jednají - “brand awareness” mezi voliči - počet rozdaných letáků a nalepených samolepek - počet lidí kteří se stali fanoušky na FCB - jak jsou fanoušci aktivní (interakce, #likes)
9
Metriky měření - počet lidí, kteří odsouhlasilo výzvu na webu - návštěvnost webu (traffic sources, territory detail) - účinnost různých komunikačních kanálů - regionální penetrace - počet zmínek o VP na českém internetu - Google dotaz: “vyměňte politiky” za posl. 24H - během května cca 100 odkazů base / 10 000 peak
10
Základní mechanismy - víra a odvaha - beranidlo – jak zařídit, aby nás někdo vyslechl - permanentní interakce - 1to1 dialog s každým - sněhová koule – aneb jak se ocitnout v médiích - kredibilita – není to další habaďůra na voliče? - aktivizace dobrovolníků - aktivizace voličů
11
Komunikační kanály - osobní emailing - Facebook, YouTube - nepřímá penetrace médií (osobnosti, zahraniční média, fanoušci) - letáky, samolepky – events, dobrovolníci - internetová média - tištěná média ČR - TV a rádia - koncert
12
Kampaň VYMĚŇTE POLITIKY.cz
13
Dopad na jednání voličů Výsledky voleb - dotazování provedené Gfk týden před parlamentními volbami: - 2,2 milionu voličů vědělo o iniciativě - přes 1 milion voličů podle toho jednalo - 14.10. ředitel STEM uvedl: - 15% voličů ovlivňuje iniciativa VP - to je cca. 1,2 milionu voličů - výsledkem parlamentních voleb 2010 bylo - výměna 115 poslanců ve sněmovně - zásadní úbytek hlasů nejzkorumpovanějším stranám - rezignace hlavních postav představující politiku minulých let - pozornost médií se soustředila na téma korupce
14
Několik postřehů - sociální sítě sice fungují, ale jen když máte strategii i ostatní prvky komunikace v pořádku - kredibilita je otázkou drobné a konzistentní obousměrné komunikace - nelze se spoléhat na jednu nebo dvě metriky, realita je složitější - nejzásadnější je sledování dynamiky vývoje ukazatelů
15
Jak dotahovat věci do konce? Jak z ničeho udělat velkou věc? Co je nový marketing? Je důležitý sales?
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.