Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
2
Pod značkou Veselá pastýřka jsou prodávány ty nejkvalitnější paštiky
Pod značkou Veselá pastýřka jsou prodávány ty nejkvalitnější paštiky. Jedná se o chlazené paštiky – tedy vždy čerstvé. Veselá pastýřka je nyní v nových luxusních obalech . Veselá pastýřka hledá partnera pro svoji promotion a co jiného se hodí ke gurmánské paštice nežli víno.
3
Motivace pro partnera Výhody pro zákazníka i pro partnera
Získání nových potencionálních zákazníků, kteří by jinak zboží nakoupili u konkurence Zvýšení povědomí o značce partnera, zajímavý komunikační mix Získání zákazníka k okamžitému nákupu, který by jinak odkládal Získání zákazníka pro dražší produkt, než by si pořídil, kdyby neměl výhru – „cizí peníze“ se lépe a rychleji utrácejí Spokojený zákazník rád produkt doporučí svým známým, kteří se stanou potencionálními novými zákazníky Propojení s obchodem a strategiemi partnerů
4
Spotřebitelské soutěže
2. Spotřebitelská soutěž Veselá Pastýřka Nejprodávanější paštiky ČR, SR 09-10/2010 Trvání 8 týdnů
5
Mechanika
6
Základní mechanika VESELÁ PASTÝŘKA
Kup 2 výrobky VESELÁ PASTÝŘKA, pošli SMS nebo jdi na a denně můžeš získat dárek – denně soutěžíme o 10 x 6lahví vína. Navíc každý získává dárek (garantovaná cena) – katalog vín Více informací na obalech paštik VESELÁ PASTÝŘKA označených nápisem SOUTĚŽ. Kompletní informace a pravidla soutěže pro ČR a SR naleznete na
7
Komunikace
8
Komunikace Výrobky VESELÁ PASTÝŘKA
Nový TV spot Tisková inzerce v lifestylových magazínech Komunikace na výrobcích VESELÁ PASTÝŘKA Komunikace na Komunikace na partnerských webech značek společnosti HAMÉ ( PR články News – letter Hamé s.r.o.
9
Promo obal
10
Promo obal (ukázka z min. roku)
11
Obal Speciální promoční etikety paštik VESELÁ PASTÝŘKA, promoční samolepka na paštikách VESELÁ PASTÝŘKA
12
Promo web
13
www.VESELAPASTYRKA.cz Promo weby
Doporučujeme využití informačního kanálu webových stránek: Výhoda Prostor pro úplná pravidla soutěže Podrobnější informace týkající se výher Informace o partnerovi – vzájemný proklik na webové stránky Minimální náklady Vysoká efektivita
14
Nabídka pro partnera Participace na spotřebitelské soutěži VESELÁ PASTÝŘKA pro značku
Očekáváme vklad partnera – vína Denní výhra 10 x 6lahví, celkem pro 54 dní – lahví 18 vinařství – 180 lahví/jedno vinařství
15
NABÍZÍME komunikaci značky :
Nabídka pro partnera NABÍZÍME komunikaci značky : Investice HAMÉ do ATL a BTL akce bude cca 5 mil. Kč TV - 4 TV kanály (ČT, Nova, Prima, Barandov) spot cca 600 GRP 40% off time, 60% prime time Inzerce – life style magazíny (1/2 strany) cca 15 časopisů Pestrý svět, Rytmus života, Katka, Blesk pro ženy, Tina, Chvilka pro tebe, Claudia, Svět ženy, Květy, Vlasta Na výrobcích ( ks) Na POS (nezávislá distribuce) Na webu ( RU/měsíc) (5 000 RU/měsíc) ( RU/měsíc) (7 000 RU/měsíc) Newsletter HAMÉ rozesílaný direct mailem na databázi cca respondentů POS materiály na prodejnách nezávislé sítě – katalog vín – představení všech vinařství spolu s paštikami Katalog vín – garantovaná cena ke stažení na webu v el. podobě
16
Nabídka pro jednotlivá vinařství :
Komunikaci loga a výrobku vinařství na jednom z 18ti druhů výrobků (celkem 800 tis. kusů výrobků v době promoce) Komunikaci na webech - všechna vinařství budou na webech celou dobu, každé z vinařství bude 3 dny umístěno na hoem page ( RU/měsíc) (5 000 RU/měsíc) ( RU/měsíc) (7 000 RU/měsíc) Newsletter HAMÉ rozesílaný direct mailem na databázi cca respondentů POS materiály na prodejnách nezávislé sítě – katalog vín – představení všech vinařství spolu s paštikami Katalog vín – garantovaná cena ke stažení na webu v el. podobě.
17
DĚKUJEME ZA POZORNOST
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.