Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC (Výsledky II/ III/2006)

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC (Výsledky II/ III/2006)"— Transkript prezentace:

1 VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC (Výsledky II/2006 + III/2006)
Radio projekt© STEM/MARK a MEDIAN Prezentace výsledku RP - 9. listopadu 2006

2 Obsah prezentace Parametry výzkumu Souhrnné výsledky poslechovosti
Základní výsledky – poslechovost celkem Základní výsledky – poslechovost v krajích Spontánní znalost rádií Nejposlouchanější rádia ve vybraných cílových skupinách Základní a vysokoškolské vzdělání Jednočlenné a vícečlenné domácnosti Jednočlenné domácnosti ve věku do 35 let a ve věku od 60 let Vztah poslechu rádia a provozování činností Podíl posluchačů, kteří změnili nejposlouchanější stanici

3 Parametry výzkumu CATI (ve vlastních studiích STEM/MARK a MEDIAN)
Populace ČR (12-79 let) Dotazování 7 dní v týdnu (8: :00) n = CATI ročně netelefonizovaných (MML-TGI) ročně Kontrolní náslechy 5 % rozhovorů (supervize) od do / n =

4 Základní parametry výzkumu: CATI - výběr respondentů
Náhodný výběr z databáze telefonních stanic domácností v kombinaci s náhodným generováním čísel mobilních operátorů Mobilní telefony = prostý náhodný výběr Pevné linky = stratifikovaný NV s proporcionální alokací Eliminace skupin s vyšší pravděpodobností výběru (členové domácnosti častěji zvedající telefon) 40 % pevné linky, 60 % mobilní telefony Poměry operátorů 40:40:20 (Eurotel:T-Mobile:Vodafone) Závěrečné převážení souboru (dle pohlaví, věku, vzdělání, kraje, velikosti obce trvalého bydliště, dne v týdnu a vlastnictví MT x vybavenost PL) s limitními vahami (0,3 – 3,0)

5 Výsledky za ROZHLASOVÉ STANICE 2.– 3. čtvrtletí 2006

6 Výsledky: souhrnné ukazatele poslechovosti

7 Celoplošné rozhlasové stanice poslechovost včera v ČR (v tis.)
+11 -32 +24 +28 -3 +11 +16 +3 -3

8 Vybrané celoplošné rozhlasové stanice Vývoj poslechovosti včera v ČR (v tis.)

9 Rozhlasové sítě – poslechovost v ČR (v tis.)

10 Rozhlasové stanice – podíly na trhu
-0,8 +0,2 +0,1 +0,4 -0,1 -0,4 -0,4 +1,0

11 Rozhlasové sítě – podíly na trhu
-0,4 -0,2 -0,9 +1,3

12 Regionální rozhlasové stanice – poslechovost v ČR (v tis.)
+29 +21 +7 +15 -3 +12 -11 -3 +3 +15 -4 +3 +10 +9 +6 +11 +2

13 Poslechovost rozhlasu – Praha

14 Poslechovost rozhlasu – Střední Čechy

15 Poslechovost rozhlasu – Jihočeský kraj

16 Poslechovost rozhlasu – Plzeňský kraj

17 Poslechovost rozhlasu – Karlovarský kraj

18 Poslechovost rozhlasu – Ústecký kraj

19 Poslechovost rozhlasu – Liberecký kraj

20 Poslechovost rozhlasu – Královehradecký kraj

21 Poslechovost rozhlasu – Pardubický kraj

22 Poslechovost rozhlasu – Kraj Vysočina

23 Poslechovost rozhlasu – Jihomoravský kraj

24 Poslechovost rozhlasu – Olomoucký kraj

25 Poslechovost rozhlasu – Zlínský kraj

26 Poslechovost rozhlasu – Moravskoslezský kraj

27 Spontánní znalost rozhlasových stanic (%)
Všichni respondenti

28 Vysokoškolské vzdělání
Stanice s nejvyšším podílem posluchačů ve vybraných cílových skupinách (poslech včera v %) Základní vzdělání Vysokoškolské vzdělání

29 Stanice s nejvyšším podílem posluchačů ve vybraných cílových skupinách (poslech včera v %)
Jednočlenné domácnosti Vícečlenné domácnosti

30 Jednočlenné domácnosti do 35 let Jednočlenné domácnosti od 60 let
Stanice s nejvyšším podílem posluchačů ve vybraných cílových skupinách (poslech včera v %) Jednočlenné domácnosti do 35 let Jednočlenné domácnosti od 60 let

31 Jaká část poslechu rádia včera probíhala při dané činnosti?
Jde o odhady, pokud respondent uvedl poslech, předpokládá se poslech po celou čtvrthodinu.

32 Kolik z doby věnované dané činnosti při tom respondenti poslouchali rádio?
Jde o odhady, pokud respondent uvedl poslech, předpokládá se poslech po celou čtvrthodinu.

33 Změna nejposlouchanější stanice (dnes a před rokem)
Nejvyšší fluktuace: Evropa 2 Frekvence 1 Rádio Impuls Rádio Blaník ČRo 1 Radiožurnál

34 Děkujeme za pozornost Radka Voříšková Pavel Šimoník


Stáhnout ppt "VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC (Výsledky II/ III/2006)"

Podobné prezentace


Reklamy Google