Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
_ 2.4.2015 Jan Herget Kampaň: Soy Fan de la República Checa
2
2.4.20152 2 Základní data kampaně: Termín: 1. – 31. srpna 2013 Cíle: -získání databáze B2C LATAM (předpoklad 30.000 kontaktů) -získání více fanoušků na socialních sítích (Facebook a Twitter, předpoklad 30.000) -ve formě hry poskytnout veřejnosti více informací o ČR a zlákat je k návštěvě naší země při své cestě do Evropy Partneři: -hotely Intercontinental, Kempinski, Barcelo Praha Five a Jalta. -letecká společnost Lufthansa (pouze Mexiko) Ceny: -tři ceny ve čtyřech zemích/zónách LATAM: Brazílie, Mexiko, Argentina, ostatní země LATAM. -1. cena: dvě letenky LATAM-Praha-LATAM, 5 nocí v hotelu - dvoulůžkový pokoj, prohlídka Prahy s průvodcem. -2. cena: 5 nocí v hotelu - dvoulůžkový pokoj. -3. cena: dárkové předměty CzT.
3
Popis soutěže a časový harmonogram -Samotná soutěž byla rozdělena na dvě etapy: -1.-11. 8.: možnost získávat body ve formě pozvání přátel do soutěže, a to dvěma způsoby: zasláním e-mailu na konkrétní adresy nebo hromadným pozváním všech přátel z Facebooku. Každý registrovaný kontakt na základě pozvání garantoval zisk 50 bodů. -12. - 31.8.: každý den publikovány max. 3 otázky. Celkem 60 otázek s různou obtížností. Nejdříve se soutěžící dozvěděl, jak obtížná je otázka a rozhodl se o kolik bodů chce hrát (tři možnosti). Poté se objevila otázka a časový limit na její zodpovězení, který byl kratší u lehké a delší u tězké otázky. Kladna odpověď = zisk vsazených bodů. Špatná odpověď = ztráta bodů. -v polovině soutěže bylo publikováno průběžné pořadí na Facebooku a rozeslán e-mail s informací na všechny registrované uživatele (včetně banneru parterů). 2.4.20153
4
Popis kampaně -Komunikace prostřednictvím vlastních kanálů -vytvoření microsite se soutěží http://soyfan.czechtourism.comhttp://soyfan.czechtourism.com -e-mailing na databázi kontaktů (newsletter + tisková zpráva). Tisková zpráva byla publikována v hlavních denících v Peru (El Comercio), Argentině (La Nacion, Clarin), Mexiku (Reforma) a Chile (La Tercera) -informace o soutěži na home page www.czechtourism.com pro LATAM, a to v části novinky a ve formě banneru s linkem na loading page.www.czechtourism.com -Home page v profilu sociálních sítí přizpůsobena soutěži včetně loga -pravidelné postování na FB a twitteru před a v průběhu soutěže: -info o ČR a o soutěži, posty motivující k zapojení se do hry -posty o službách a nabídce partnerů projektu, a to ve formě postů, které nám poslali, nebo typu „udělej klik na uvedený link a Lufthansa ti věnuje 100 bodů“. Link byla webová stránka nebo sociální síť partnera. - 2.4.20154
5
5 5 Popis kampaně -Inzerce -PPC kampaně na Facebooku a Googlu (web a mobilní aplikace) od 28. 7.do 24.8. 2013. Na Googlu celkem 2.670.654 impresí a 6891 kliků na link, na Facebooku 80 inzerátů, 8.777.279 impresí a 23.054 nových fanoušků. -Bannery na webech www.eonlatino.com, www.tudiscovery.com a www.discoverymujer.com.www.eonlatino.comwww.tudiscovery.com www.discoverymujer.com -Posty na Facebooku a Twitteru E! Entertainment a Discovery Channel. Celkem 725.718 impresí a 1366 kliků na webech Discovery, 525.529 impresí a 4023 kliků na E!
6
2.4.20156 6 Popis kampaně Inzerce TV: -Odkaz na soutěž v rámci TV kampaně vysilanych na 11 TV kanálech. -Celkový počet spotů 5452 Mediální partnersví -Mediální partnerství na soutěži s televizemi E! Entertainment, Discovery Channel a Travel and Laisure Channel (TLC). Celkem bylo odvysílano 730 partnerských spotů na E! Entertainment, 252 na Discovery Channel a 168 na TLC. Na YouTube E! spot vidělo 1126 osob. -Dvě reportáže o soutěži v délce 1:10 min. v poradu La Sopa na E! Entertainment Mexiko.
7
Výsledky -Celkem registrovaných soutěžících (po revizi všech e-mailových adres a profilů na facebooku) = získaná datbáze kontaktů B2C: 64.908 adres. -Top 11 zemí: Argentina (12.563), Peru (12.503), Mexiko (9.863), Kolumbie (6.876), Brazílie (6.479), Kostarika (2.707), Chile (1.849), Uruguay (1.533), Venezuela (1.393), Salvador (1.016), Guatemala (1.088). -Facebook: od 1.8. do 31.8. počet fanoušků vzrostl o 78.746 na španělské a 7.242 na portugalské verzi. Celkem narůst během kampaně: 85.988 (+339%). Celkem jsme k 31.8. registrovali 111.371 fanoušků z LATAM. -Twitter: během kampaně vzrostl počet fanoušků o 2917 (+108%). Celkem jsme k 31.8. registrovali 5.621 fanoušků z LATAM. 2.4.20157
8
Dokumentace: - web soyfan.czechtourism.com - inzerce Google a Facebook - TV spoty - program La Sopa - bannery 2.4.20158
9
Webová stránka s bannery partnerů 2.4.20159 Hotel Barceló Praha Five, HOME
10
Webová stránka s bannery partnerů 2.4.201510 Hotel Barceló Praha Five, vnitřní strana
11
Webová stránka s bannery partnerů 2.4.201511 Hotel Jalta, HOME
12
Webová stránka s bannery partnerů 2.4.201512 Hotel Jalta, vnitřní strana
13
Webová stránka s bannery partnerů 2.4.201513 Hotel Intercontinental, HOME
14
Webová stránka s bannery partnerů 2.4.201514 Hotel Intercontinental, vnitřní strana
15
Webová stránka s bannery partnerů 2.4.201515 Lufthansa, HOME
16
Webová stránka s bannery partnerů 2.4.201516 Lufthansa, vnitřní strana
17
Inzerce Google 2.4.201517
18
Inzerce Facebook 2.4.201518
19
Spot E! Entertainment 2.4.201519
20
Spot Discovery Channel / TLC 2.4.201520
21
La Sopa 1 – E! Entertainment Mexico 2.4.201521
22
La Sopa 2 – E! Entertainment Mexico 2.4.201522
23
Bannery - E! Entertainment 2.4.201523
24
Bannery – Discovery / TLC 2.4.201524
25
_ 2.4.2015 Jan Herget CzechTourism Ředitel odboru zahraničních zastoupení herget@czechtourism.com Děkujeme za spolupráci
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.