Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilIveta Králová
1
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/34.0236 Tematická oblast: marketing a management Autor: Ing. Iveta Kubistová Téma: Faktory ovlivňující cenu Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_MM_12_FAKTORY OVLIVNUJICI CENU Datum tvorby: 13.6.2013 Klíčová slova: cena, náklady, poptávka, konkurence Anotace: materiál slouží k procvičení tématiky – cena a náklady
2
Faktory ovlivňující cenu Dělí se na: 1. interní 2. externí
3
Doplňte interní faktory: Náklady na vývoj Náklady na výrobu Náklady na distribuci Náklady na prodej Náklady na propagaci
4
Doplňte externí faktory: Poptávka Konkurence
5
Přijatelná cena je: Ta cena, za kterou jsou kupující ochotni daný výrobek koupit a prodávající zároveň prodat.
6
Zdroje: Marek Moudrý, Základy marketingu, Computer Media s.r.o., 2008, ISBN: 978 - 80 - 7402 - 001 - 8 Karlíček Miroslav a kol., Základy marketingu, Grada 2013, ISBN: 978 - 80 - 247 - 4208 - 3
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.