Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilMilan Kučera
2
Inovativní produkty a technologie SCSISpokojenost zákazníka zákazníka Profesinální klientský servis v oblasti kontaktních center Samsung Value System Samsung Zákazník Teleperformance
3
Digitální komunikace Změna formy komunikace se zákazníky Rychlost v šíření informací – vše přes on-line řešení Inovativní nástroje digitálního servisu
4
Nástroje novodobé komunikace se zákazníkem ↓ kontaktů přes telefonní spojení ↑ kontaktů prostřednictvím onlinových služeb Email, Live Chat, Help desk Cyber servis Remote service Simulator / Emulator Videoprůvodce - HTV
5
Remote service Aplikace Smart Tutor nabízí dálkovou diagnostiku a údržbu Samsung produktů. Agenti kontaktního centra kontrolují a nastavují Samsung zařízení, čímž umožnují mimořádně rychlou, individuální pomoc zákazníkovi (obzvlaště důležité při dnešní míře customizace zařízení)
6
Email Live Chat Facebook Helpdesk Mediatrix – Samsung system pro zpracovávání emailů Průměrná reakční doba – 4 hodiny Nejrychlejší forma komunikace Spojení agenta přímo ze Samsung webu Podpora přátel Samsung FCB Okamžité rady a tipy během diskuzí, příspěvky na zdi
7
Smart Simulator On – line návod k obsluze mobilních telefonů a tabletů Animace zobrazení jednotlivých kroků nastavení konkrétního produktu
8
Videoprůvodce Nástroj k prezentaci funkcí jednotlivých zařízení Názorná videa motivující zákazníky k využívání možností, které zařízení poskytuje
11
Přijetí hovoru Online dispečink Technické proveření produktu Oprava přímo u zákazníka doma Okamžité vyslání nebližšího servisního technika k zákazníkovi Navstupování servisního zásahu do systému ASC Happy call
15
Zachování stejné úrovně nákladů ↑ produktivity kontaktního centra: Odbaveno o 40% více zákazníků Implementace nových digital nástrojů Participace kontaktního centra na marketingových akcích Napojení na lokální systémy servisních center ↑ kvality ↑ zákaznické spokojenosti ( CSS, BPA survey) ↑ počtu tréninků o 60% ↓ fluktuace agentů o 70% Moderní vybavení kontaktního centra Experience zone, Training zone
16
Prodejní oddělení Retail Marketing PR Brand marketing Servis Kontaktní centrum
17
Neustálé zlepšování výsledků Růst zákaznické spokojenosti Kvalitativní zlepšení Benchmark pro ostatní Samsung pobočky Standardizace moderního prostředí Vyhledávání a zaplňování děr na trhu Inovativnost digitalního řešení Růst působnosti kontaktního centra
18
Zaměstnanecké aktivity Colours of Ostrava Teambuildingy
19
Děkuji za pozornost!
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.