Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Michal Bláha Doporucim.cz @michalblaha “NOVÉ” TRENDY V PÉČI O ZÁKAZNÍKA
2
Tak se vidí firmy 80% Tak to vidí zákazníci 9% KVALITA SLUŽEB
3
ZAPOMENUTÁ TAJEMSTVÍ 5-6x levnější udržet současného zákazníka 60%+ negativních zkušeností zákazníků je způsobeno prací zaměstnanců. 90% případů negativních zkušeností vašich zákazníků se nedozvíte. 95% interakcí probíhá v offline světě
4
Výběr hotelu dle recenzí TripAdvisor.com 2011 805 =
5
“Když máte problém, je sociální síť to poslední místo, kde se o něm chcete dočíst” Petr Koubský, 2012
6
ZPĚTNÁ VAZBA 95% interakcí probíhá v offline světě
8
PROCES Zaujmout Sesbír at Interpretovat Zareagovat Cross-sellUp-sellEngagement
9
ZAUJMOUT V každém kontaktu se službami Opakovaně Ve správný čas Jednoduše Stručně
10
SESBÍRAT Libovolný kanál, srovnatelné Přirozeně Dialog Bezprostředně
11
INTERPRETOVAT Kvalitní práce se daty Rozlišování pozitivních a negativních Průběžně
12
REAGOVAT K zákazníkovi Co nejdříve Slušně, přirozeně, k věci Customer care Odměna, cross-sell, up-sell Do firmy Rychle, pravidelně reagovat Měřit efektivitu změn Vztah k KPI, HR, interní PR Prioritizace
13
PŘÍNOSY 8x vyšší využítí slevových kuponů (MALL.CZ) Kvalita a přístup jednotlivých zaměstnanců (CDS Náchod) Otevřenost, identifikace úzkých míst (Leo Express) Customer hospitality (Hotely Pytloun, Best Western) Porovnání poboček (ČSOB, GE Money)
14
60% pokles veřejných stížností až 30% nárůst loajality velmi efektivní marketingový kanál 58% šance změnit negativní zážitek na pozitivní PŘÍNOSY
15
PROČ I OFFLINE? Osobní kontakt = silná emoce Skutečná péče, viditelný zájem o zákazníky 100% skutečných zákazníků čerstvá, silná emoce privátní, osobní přístup přímý efekt na zaměstnance
16
Michal Bláha michal@doporucim.cz michal@doporucim.cz @ michalblaha 777 737 811
17
Nákupní preference a zkušenosti s nakupováním na eshopech Průzkum Kasa.cz (2011) Slabá místa
18
Nákupní preference a zkušenosti s nakupováním na eshopech Průzkum Kasa.cz (2011) Slabá místa
19
ŠÍŘENÍ NEGATIVNÍ ZPRÁVY NMS Market Research (2012)
20
ONLINE X OFFLINE Customer experience Offline/Privát ně Online/Doporuče ní
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.