Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Obojživelníci Základní škola Žižkov, Kremnická 98, Kutná Hora
VY_32_INOVACE_2P.7_8.03 Obojživelníci Autor: Mgr. Pavel Jeřábek Projekt Škola do života CZ.1.07/1.4.00/ Přírodopis, třída ZŠ Říjen 2012 Klíčová slova: čolek, mlok, kuňka, skokan, ropucha rosnička, listovnice, pralesnička Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
2
Klikni na číslo a pojmenuj živočicha
3
Obojživelníci ocasatí
Čolek obecný
4
Obojživelníci ocasatí
Čolek horský
5
Obojživelníci ocasatí
Mlok skvrnitý
6
Obojživelníci bezocasí
Kuňka žlutobřichá
7
Obojživelníci bezocasí
Skokan zelený
8
Obojživelníci bezocasí
Skokan hnědý
9
Obojživelníci bezocasí
Skokan skřehotavý
10
Obojživelníci bezocasí
Ropucha obecná
11
Obojživelníci bezocasí
Rosnička zelená
12
Obojživelníci bezocasí
Listovnice červenooká
13
Obojživelníci bezocasí
Pralesnička strašná
14
Obojživelníci bezocasí
Pralesnička azurová a pralesnička mnohobarvá
15
Kdo jsem? Žiji na vlhkých místech v lesích
V noci lovím hmyz, slimáky, žížaly Jsem živorodý, moje samička rodí pulce do vody většinou zjara Mám hladkou černou kůži se žlutými skvrnami Jmenuji se: MLOK SKVRNITÝ
16
Kdo jsem? Jsem největší žába u nás Mám zavalité tělo a krátké nohy
Živím se hmyzem, měkkýši a žížalami Má bradavičnatá kůže vylučuje sliz, který mě chrání před nepřáteli Jmenuji se: ROPUCHA OBECNÁ
17
Kdo jsem? Jsem nejhojnější žába u nás Dosahuji délky až 10 cm
Mé silné nohy mi umožňují skákat až 1 metr Mám hnědavé nebo žlutavé zbarvení Jmenuji se: SKOKAN HNĚDÝ
18
Kdo jsem? Žiji na stromech a keřích Mé tělo je dlouhé asi 6 cm
Přizpůsobuji se barvou těla svému okolí Na rozšířených koncích prstů mám přísavné terčíky Jmenuji se: ROSNIČKA ZELENÁ
19
Metodický list Žákům se postupně odkrývají obrázky živočichů, žáci doplňují rodová a druhová jména. Správná odpověď se ukáže při dalším kliknutí. Prezentaci lze použít i formou soutěže (kdy si žáci sami vybírají na interaktivní tabuli z listu č.2 čísla obrázků, které se poté rozkryjí), případně k ústnímu či písemnému opakování. Poslední 3 listy prezentace: postupným odkrýváním informací nutíme žáky k propojení známých informací s konkrétním živočichem Anotace: Prezentace slouží k procvičení správného pojmenovávání živočichů podle vnějšího vzhledu a podle důležitých popisných informací
20
Zdroje Zdrojem obrázků je přímý odkaz je uveden u každého obrázku, příp. vlastní zdroje autora. Objekty použité k vytvoření prezentace jsou vytvořeny v programu MS PowerPoint Použitý software: držitel licence - ZŠ Žižkov, Kremnická 98, Kutná Hora Microsoft Powerpoint 2010 – součást Microsoft Office XP Professional
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.