Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

1 Měsíční zpráva o sledovanosti červenec 2008 MEDIARESEARCH, a. s. srpen 2008 Zdroj: ATO - Mediaresearch.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "1 Měsíční zpráva o sledovanosti červenec 2008 MEDIARESEARCH, a. s. srpen 2008 Zdroj: ATO - Mediaresearch."— Transkript prezentace:

1 1 Měsíční zpráva o sledovanosti červenec 2008 MEDIARESEARCH, a. s. srpen 2008 Zdroj: ATO - Mediaresearch

2 2 Vývoj ATS a ratingu Share jednotlivých stanic Meteoindex Top 10 ostatních stanic ObsahZdroj: ATO - Mediaresearch Souhrn Obsah Definice pojmů

3 3 V červenci došlo k poklesu celodenní sledovanosti o 4 procenta, v hlavním vysílacím čase sledovanost poklesla o 7 procent. V porovnání s loňským červencem sledovanost v rámci celého dne beze změny, v prime time došlo k poklesu sledovanosti o 1 procento. Hodnota meteoindexu ve srovnání s minulým měsícem vzrostla o 3 %, meziročně došlo k 4 % nárůstu. Souhrn Zdroj: ATO - Mediaresearch Souhrn

4 4 Vývoj ATS a ratingu Zdroj: ATO - Mediaresearch Tabulka vývoje ATS a ratingu, 6-6

5 5 Vývoj ATS a ratingu Zdroj: ATO - Mediaresearch Vývoj ATS a ratingu, 6-6 Meziměsíčně –  Meziročně – 

6 6 Vývoj ATS a ratingu Zdroj: ATO - Mediaresearch Tabulka vývoje ATS a ratingu, 19-23

7 7 Vývoj ATS a ratingu Zdroj: ATO - Mediaresearch Meziměsíčně -  Meziročně -  Vývoj ATS a ratingu, 19-23

8 8 Share 6-6, Dospělí 15+ Share TV stanic Zdroj: ATO - Mediaresearch

9 9 Share 19-23 (Prime Time), Dospělí 15+ Share TV stanic Zdroj: ATO - Mediaresearch

10 10 Vývoj meteoindexu Zdroj: ATO - Mediaresearch Tabulka vývoje meteoindexu, srovnání s ATS

11 11 Vývoj meteoindexu Zdroj: ATO - Mediaresearch Vývoj meteoindexu, srovnání s ATS Meziměsíčně – Meziročně –

12 12 TOP 10 ostatních stanic

13 13 Vývoj cílových skupin Meziměsíčně došlo k poklesu sledovanosti o 4 procenta... Meziměsíční a meziroční srovnání cílových skupin Zdroj: ATO - Mediaresearch Meziměsíčně vykázaly pokles sledovanosti cílové skupiny: Sociální profil B Královéhradecký kraj děti 10-14 Vysokoškoláci Meziroční sledovanost beze změny… Meziročně vykázaly nárůst sledovanosti cílové skupiny: Praha VMB nad 100000 Plzeňský a Olomoucký kraj Meziročně vykázaly pokles sledovanosti cílové skupiny: Zlínský a Jihočeský kraj VMB 5000-19999 a 20000-99999 ženy 35-44

14 14 Definice použitých pojmů ATS (Average Time Spent) – je průměrná doba strávená v daném období jednotlivcem starším 15 let u televizní obrazovky Rating total – je procento doby strávené výše uvedenými jednotlivci u televize v daném období Share – podíl na trhu, je podíl ATS jednotlivých televizních stanic na celkem odsledované době (celkovém ATS) PT – Prime time, doba mezi 19 a 23 hodinou Meziměsíční index – podíl ATS v aktuálním měsíci a minulém měsíci (hodnota větší než jedna znamená nárůst sledovanosti) Meziroční index – podíl ATS v aktuálním měsíci a v odpovídajícím měsíci minulého roku (hodnota větší než jedna znamená nárůst sledovanosti) Definice pojmů Zdroj: ATO - Mediaresearch

15 15 Meteoindex – data o počasí Meteoindex reprezentuje počasí v daný den počítán z proměnných průměrná teplota, průměrné srážky pro celou republiku a celé dny nabývá hodnot od 0 do 99 vyšší hodnota meteoindexu představuje horší počasí, nízká hodnota naopak počasí hezké Definice pojmů Zdroj: ATO - Mediaresearch V rámci projektu měření sledovanosti televize jsou dodávána i data o počasí. Tato data od ČHMÚ obsahují informace o teplotě, srážkách a oblačnosti, a to vždy průměrnou, minimální a maximální hodnotu za celý den a konkrétní hodnoty po hodinách. Data jsou sledována a dodávána pro jednotlivé regiony a rovněž průměrné za celou republiku. Z dat o počasí je před jejich distribucí dopočítáván tzv. Meteoindex, jehož vývoj a vztah k vývoji sledovanosti televize je vyhodnocován v této měsíční zprávě.


Stáhnout ppt "1 Měsíční zpráva o sledovanosti červenec 2008 MEDIARESEARCH, a. s. srpen 2008 Zdroj: ATO - Mediaresearch."

Podobné prezentace


Reklamy Google