Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilAndrej Bartoš
1
Znaky určující cílovou skupinu www.zlinskedumy.cz Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0370 AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název DUMuVY_32_INOVACE_TP I. 1107 Stupeň a typ vzděláníStřední odborné vzdělávání Vzdělávací oborInformační služby, Ekonomika a podnikání Tematický okruhZnaky určující cílovou skupinu Druh učebního materiáluVýukové materiály Cílová skupinaŽáci středních škol Anotace Kombinovaný výukový materiál pro žáka pracující s pojmy v oblasti propagace a reklamy. Přehled teorie a praxe, propojení na pracovní list pro žáka. Klíčová slova Propagace, reklama, komunikační aktivity, marketing, mix Datum30. 8. 2012
2
Geografická kritéria Uveďte příklady Světová oblast (teritorium) např. střední a východní Evropa, západní Evropa, Amerika, Afrika, Austrálie, … Stát např. Česká republika, Německo, Velká Británie, USA, Čína, … Region, kraj, okres např. Luhačovicko, Zlínský kraj, Vysočina, Ostravsko, … Velikost oblasti např. podle počtu obyvatel, rozlohy, … Velikost obce, města např. pod 5 000, 5 000 - 20 000, 20 000 - 50 000, 50 000 - 100 000, 100 000 - 250 000, 250 000 - 500 000, 500 000 - 1 000 000, nad 1 000 000 obyvatel Typ osídlení, charakter oblasti např. městské, předměstské, venkovské, průmyslová oblast, … Podnebí např. severské, mírné, větrné, subtropy, tropy, … Morfologie krajiny např. velehory, hory, pahorkatina, nížina, rovina, …
3
Bibliografie 1.Typologie komunikačních agentur. In: www.ateliercreo.cz [online]. [cit. 2012-07-12] 2.KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2. 3.VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 3., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2007, 294 s. ISBN 978-80-247-2196-5. 4.ANDERLE, Peter, Horst FRÖHLER a Reinhard HACKER. Průvodce budoucího obchodníka: řeč a komunikace. 2. vyd. SNTL, c1997, 116 s. ISBN 80-902-1105-4.
4
Které znaky určují cílovou skupinu? Vyberte správně: Náboženství Pohlaví Jízda autem Oběd v restauraci Životní styl Postoj k výrobku Učení Hraní her na pc KONEC
5
Znaky určující cílovou skupinu Zpět na otázky
6
ŠPATNÁ ODPOVĚĎ ZPĚT NA OTÁZKU
7
Bibliografie 1.Typologie komunikačních agentur. In: www.ateliercreo.cz [online]. [cit. 2012-07-12] 2.KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2. 3.VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 3., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2007, 294 s. ISBN 978-80-247-2196-5. 4.ANDERLE, Peter, Horst FRÖHLER a Reinhard HACKER. Průvodce budoucího obchodníka: řeč a komunikace. 2. vyd. SNTL, c1997, 116 s. ISBN 80-902-1105-4.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.