Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Lync™ a telekomunikace
Od klasické telefonie po Unified Communications
2
Funkčnost z pohledu licencí
3
Licenční model + + Lync Server User CAL Client, Connector
mandatorní User CAL mandatorní Client, Connector volitelné Enterprise CAL + Standard CAL volitelné mandatorní Plus CAL + volitelné
4
Funkčnost – Standard CAL
Instant Messaging and Presence Standard CAL Plus Enterprise CAL PC-to-PC and multi-party IM PC-to-PC and multi-party File Transfer PC-to-PC computer audio PC-to-PC computer video Rich Presence Persistent Group Chat Skill Search IM/P from Office applications PC-to-PC IM, audio, and video with users at federated organisations & Public IM Networks Conference Presenter Experience: Join and ad hoc or scheduled meeting; Send/receive audio/video; View shared application; View/Write whiteboard ¨C all of this as an authenticated user Conference Presenter Experience: Upload and advance PowerPoint slides; Initiate Recording; Share application; Manage Roster; Manage Meeting lobby; Use DTMF controls ¨C all of this as an authenticated user View application sharing session (Attendee experience)
5
Funkčnost – Plus CAL Enterprise Voice Technology
Standard CAL Plus Enterprise CAL Ad-hoc multi-party (3+) audio conference (including dial-out to PSTN and/or PBX user) UC and PBX Call Control (click to call, answer, hold, resume, transfer, park, and retrieve) Visual access to voic (requires Exchange UM for voic ) Additional telephony features (call park and receive, report malicious call, inbound private line) Routing Rules (includes team call, call forward, simul-ring) E911 capabilities Delegation Response Group Agent and Agent Anonymity Office Communicator - OC Phone Edition based phone devices "better together" Survivable Branch Appliance
6
Funkčnost – Enterprise CAL
Audio, Video, and Web Conferencing Standard CAL Plus Enterprise CAL Initiate/Schedule ad-hoc multi-party (3+) audio conference (including dial-out to PSTN and/or PBX user) Initiate ad-hoc multi-party video conference Initiate ad-hoc application Sharing (P2P or multi-party) Initiate ad-hoc white boarding (P2P or multi-party) Schedule and host conferences on the audio conferencing bridge(CAA) Schedule Web conferences Automatically join meeting audio from PBX or other phone number Dial out to PSTN Receive calls from PSTN
7
Navazující téma následující témata se zabývají možnosti integrace MS Lync a telefonie Enterprise CAL + Standard CAL volitelné mandatorní Plus CAL + volitelné
8
Telefonie Přímé napojení
9
Přímé spojení na operátora
přímé napojení MS Lync na ITSP jednoduchá topologie, snadné nasazení nejlevnější scénář napojení SIP Trunking ITSP nebere ohled na již existující infrastrukturu nemusí vyhovovat všem telefonním scénářům omezuje výběr na certifikované operátory
10
Přímé napojení na ústřednu
PSTN zachování stávající IP telefonie úspora na licencích jednoduchá topologie podpora Call Centra umožňuje dual-forking SIP Trunk IP-PBX SIP VoIP omezeno na kompatibilní IP-PBX schází propojení mezi Lync a PBX účastníky
11
Propojení bránou
12
Konvergovaná brána propojení různých typů komunikace
FXO/FXS propojení různých typů komunikace jednoduché směrovací pravidla podpora Survivable Branch Appliance podpora Session Border Controller a QoS ISDN BRI Gateway ISDN E1/T1 SIP SIP Trunk TDM Trunk
13
Spojení na operátora podpora všech operátorů jednoduchá implementace
PSTN podpora všech operátorů jednoduchá implementace E1/T1/BRI/SIP Gateway SIP nemusí vyhovovat všem telefonním scénářům
14
Začlenění terminálů podpora všech operátorů
PSTN podpora všech operátorů zachovaní faxových a analogových linek jednoduchá implementace E1/T1/BRI/SIP Gateway SIP nemusí vyhovovat všem telefonním scénářům jednoduché směrování bez funkcí PBX omezený počet terminálů FXO/BRI/IP
15
Spojení na ústřednu podpora všech typů připojení na operátora
PSTN podpora všech typů připojení na operátora zachovaní stávající telefonní infrastruktury (včetně DECT) úspora na telefonních licencích podpora Call Centra umožňuje dual-forking E1/T1/BRI/SIP Gateway PBX SIP E1/T1/BRI/SIP schází propojení mezi Lync a PBX účastníky FXO/BRI/IP
16
Propojení s ústřednou
17
Propojení s ústřednou hlasové technologie Aastra umožňují plnohodnotné propojení klasické telefonie a MS Lync vytváří ucelené „bezešvé“ spojení s přenosem funkcí mezi systémy výhody obou komunikačních světů vyšší zajištění telekomunikace
18
Integrace Lync a Telefonie
Odchozí volání Přijetí hovoru Ukončení hovoru Hovor v čekání (hold) Vyzvednutí hovoru z čekání Uskutečnění druhého volání v průběhu aktivního hovoru Přepojení hovoru Přesměrovaní hovoru Identifikace volajícího Aastra TWP CTI SIP SIP CSTA Aastra PBX E1/T1/BRI/SIP PSTN
19
Příchozí hovor - vyzvánění
Aastra TWP ring současně zvoní obě zařízení Lync softphone i terminál ring Aastra PBX PSTN
20
Příchozí hovor - vyzvednutí
Aastra TWP CTI hovor je vyzvednut telefonem do Lync přichází informace o vyzvednutí a je nastaven status „Telefonuje“ Aastra PBX PSTN
21
Příchozí hovor - přepojení
Aastra TWP CTI Lync client přepojí hovor PBX předá hovor jinému účastníkovy spojení s terminálem je ukončeno Aastra PBX PSTN
22
Výhody propojení podpora všech telefonních funkcí, vhodné i pro Call Centra zvýšená bezpečnost a vyšší zajištění provozu telekomunikací podpora všech typů připojení na operátora zachovaní telefonní infrastruktury (analog, fax, DECT, …) úspora na telefonních licencích (Plus CAL) vzájemná integrace obou systémů
23
Vyšší telefonní funkce
24
Zajištění vzdálených lokalit
PSTN při výpadku WAN je ztracená veškerá komunikace s pobočkou v takovém případě pomůže technika Survivable Branch Appliance centrála pobočka WAN
25
Zajištění vzdálených lokalit
PSTN zajištěním spojení přes AudioCodes GW je při výpadku WAN zachována tato funkčnost: centrála telefonní hovory interní hovory standardní tel. služby ověření uživatele hlasová schránka hlasová pošta informace o hovoru audio konference vyhledávaní kontaktů pobočka WAN AudioCodes Gateway PSTN
26
Distribuované spojení do PSTN
podpora více PSTN brán najednou správa směrovacích pravidel zabezpečení konektivity rozdělení zátěže snížení nákladů vhodným směrováním Gateway PSTN Gateway PSTN
27
atlantis telecom 18 let na trhu 18 let telekomunikací
18 let vykazování zisku atlantis telecom 5 distributorských smluv 4 roky vlastní vývoj softwaru 60% techničtí zaměstnanci
28
Distribuce a partnerství
telefonní ústředny a terminály bezdrátové sítě konvergentní brány a síťové prvky náhlavní soupravy a audio konference video a audio konference, terminály
29
Služby integrace a servisní služby pro Microsoft Lync
poradenství a servis v oblasti telekomunikací vývoj software na zakázku ověření zabezpečení dat
30
Reference
31
atlantis telecom děkujeme
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.