Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Pozorování prezentuje: Václav Bubeníček
2
POZOROVÁNÍ Struktura prezentace Využití pozorování Formy pozorování
Pravidla pozorování Praktický příklad pozorování
3
POZOROVÁNÍ Struktura prezentace Využití pozorování Formy pozorování
Pravidla pozorování Praktický příklad pozorování
4
POZOROVÁNÍ Využití pozorování Chování spotřebitele při nákupu
Přístup prodavače Doplněk k dotazníku
5
POZOROVÁNÍ Struktura prezentace Využití pozorování Formy pozorování
Pravidla pozorování Praktický příklad pozorování
6
POZOROVÁNÍ Formy pozorování Strukturovaná forma - formální Kdo Co Jak
Kde Kdy Nestrukturovaná forma - neformální pohlaví, věk, ovlivňovatelé typ výrobku, cena, typ nákupu, množství vybírá dle ceny, značky, nákupní lístek typ zařízení, pozice v regálu, preference doba největšího prodeje
7
POZOROVÁNÍ Struktura prezentace Využití pozorování Formy pozorování
Pravidla pozorování Praktický příklad pozorování
8
POZOROVÁNÍ Pravidla pozorování Nezapomenout, že jde o pozorování
Nerušit kupujícího při jeho nákupu Nezabývat se motivacemi
9
POZOROVÁNÍ Struktura prezentace Využití pozorování Formy pozorování
Pravidla pozorování Praktický příklad pozorování
10
PŘÍKLAD Postup výběr produktu analýza nabídky produktu
vypracování plánu pozorování realizace vlastního pozorování analýza výsledků
11
PŘÍKLAD Postup výběr produktu analýza nabídky produktu
vypracování plánu pozorování realizace vlastního pozorování analýza výsledků
12
PŘÍKLAD Analýza nabídky produktu lokalizace výrobku v supermarketu
organizace oddělení produktu rozložení produktů v regálu reklama a upozornění na produkty
13
PŘÍKLAD Analýza nabídky produktu lokalizace výrobku v supermarketu
organizace oddělení produktu rozložení produktů v regálu reklama a upozornění na produkty
14
PŘÍKLAD Analýza nabídky produktu lokalizace výrobku v supermarketu
organizace oddělení produktu rozložení produktů v regálu reklama a upozornění na produkty
15
Zmapování regálu PŘÍKLAD
16
PŘÍKLAD Analýza nabídky produktu lokalizace výrobku v supermarketu
organizace oddělení produktu rozložení produktů v regálu reklama a upozornění na produkty
17
PŘÍKLAD Postup výběr produktu analýza nabídky produktu
vypracování plánu pozorování realizace vlastního pozorování analýza výsledků
18
Plán pozorování PŘÍKLAD
19
PŘÍKLAD Postup výběr produktu analýza nabídky produktu
vypracování plánu pozorování realizace vlastního pozorování analýza výsledků
20
PŘÍKLAD Postup výběr produktu analýza nabídky produktu
vypracování plánu pozorování realizace vlastního pozorování analýza výsledků
21
Výsledná tabulka pozorování:
Analýza výsledků PŘÍKLAD Výsledná tabulka pozorování:
22
PŘÍKLAD Porovnání značek:
Analýza výsledků PŘÍKLAD Porovnání značek:
23
PŘÍKLAD Typologie spotřebitelů podle umístění supermarketu
podle hodiny a data podle pohlaví podle věku podle preferencí
24
PŘÍKLAD Typologie spotřebitelů podle umístění supermarketu
podle hodiny a data podle pohlaví podle věku podle preferencí
25
PŘÍKLAD Typologie spotřebitelů podle umístění supermarketu
podle hodiny a data podle pohlaví podle věku podle preferencí
26
PŘÍKLAD Typologie spotřebitelů podle umístění supermarketu
podle hodiny a data podle pohlaví podle věku podle preferencí
27
Ovlivňovatelé PŘÍKLAD
28
PŘÍKLAD Typologie spotřebitelů podle umístění supermarketu
podle hodiny a data podle pohlaví podle věku podle preferencí
29
PŘÍKLAD Porovnání značek:
Analýza výsledků PŘÍKLAD Porovnání značek:
30
POZOROVÁNÍ Rekapitulace Využití pozorování Formy pozorování
Pravidla pozorování Praktický příklad pozorování
31
To jest vše prezentoval: Václav Bubeníček
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.