Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Digitální komunikace a hledání přízně spotřebitelů
PhDr. Dominik Hrodek OgilvyInteractive
2
Na sítích lapeni „Nové nástroje, nová média a nové strategie umožní společnostem a marketingovým profesionálům šíření obsahu s rychlostí a v šíři nikdy předtím neviděné.“ Murdoch
3
Online Marketing brzy je a bude...
tam, kde jsou lidé více o emocích efektivnější všude „cloudy“ o videu direct „green“
4
Trend: Online „téměř“ všude
5
Konzumace online médií - realita
6
Lidé konzumují média najednou
43%* sleduje TV a internet zároveň 26%* poslouchá rádio a surfuje po internetu zároveň Zdroj: IPA, TouchPoints
7
Sociálních médií je mnoho...
8
Nenuťte lidi, aby chodit za Vámi, buďte tam, kde jsou
10
Téma
11
Příběh
12
Facebook není nástěnka
13
Jak posunout komunikaci online
Vždy definujte, co je úspěch a měřte pak, co jste definovali… SDĚLOVAT NĚCO NĚKOMU STÝKAT SE S LIDMI ZASAHOVAT ZÁKAZNÍKA OVLIVŇOVAT ZÁKAZNÍKA LOAJALITA ZÁKAZNÍKA PŘÍZEŇ ZÁKAZNÍKA
14
Budovat přízeň
15
Kavárna, ve které hraji o přízeň tím, že jsem podnětným, přirozeným a sympatickým společníkem
16
Facebook Extrémně zábavný...
17
Facebook ...nebo extrémně užitečný
18
Zapojení
19
Jak se zapojují lidé online…
Uživatelé Ve skupině 100 online lidí ... jeden vytváří obsah ... 10 vytváří interakce ... 89 vidí obsah a interakce pravidlo 1% spoluautora Youtube counts 100mio downloads a day, but only uploads + +++ Zapojení
20
Čtyři klíčové využití sociálních médií…
by OgilvyInteractive
21
Viralita
22
Jak lidé v sociálních sítích fungují?
Věkové skupiny Dle aktivit Tvůrci Publikují, píšou blogy, nahrávají videa, sdílí… Kritici Komentují události, přeposílají, hodnotí, soutěží Sběrači Aktivně sbírají informace Spojovači Používají sociální sítě, propojují se, vyhledávají Diváci Čtou zprávy, blogy, dívají se na videa, přeposílají Neaktivní Jsou online, ale nezapojují se
23
Proč využít Facebook Česká republika Slovensko
Aktuálně je na Facebooku uživatelů z ČR a ze SR díky Facebooku tak můžeme zasáhnout více než polovinu internetové populace v ČR cca 60% ze všech uživatelů navštěvuje Facebook denně cca 80% ze všech uživatelů navštěvuje Facebook týdně Věkové rozdělení uživatelů Česká republika Slovensko O obou zemích je nejdynamičtější růst uživatelů ve věkové skupině 35+, mladá cílová skupina (13-35) už Facebook v drtivé většině využívá
24
Fakta o Facebooku
25
Nástrojů je hodně...
26
Jak zvýšit počet fanoušků
GREAT PAGE MANAGEMENT PLAYBOY
27
Jak pracuje s Facebookem úspěšné médium
fanoušků fanoušků fanoušků fanoušků z posluchačů fanoušků fanoušků
28
Aktivně komunikujeme
29
Diskuse kontrolovaná a virální
30
Poslouchejte, co se o vás říká…
Začít je snadné… Poslouchejte, co se o vás říká…
31
Proč vás nemají rádi? Možná nikdo nechodí na tvůj web, protože je o tobě…
32
Strategie pro Facebook
Najděte cílovou skupinu Přiveďte je na svůj Facebook Použijte virální prvky nebo Použijte Facebook na svém webu Integrujte Facebook do webu
33
Mýtus: sociální sítě jsou zadarmo
Každá kvalitně vytvořená a především udržovaná věc něco stojí… Příklad komerční prezentace na Facebooku profilu, který není aktivní 33
34
Sociální sítě jsou privátní zóna…
Standardní push-marketing nefunguje
35
„Screen Age“ Klikající společnost
36
Podle čeho měřit úspěšnost v nových médiích?
37
Mírou zapojení lidí
38
Mírou odezvy na téma
39
Mírou odezvy v offline médiích
40
? Máme na to nástroje?
41
OgilvyInteractive Social Analyzer
42
Nebojte se emocí Konverzace vytváří úspěch Nechte lidi, aby se zapojili Buďte aktivní
43
POZORNOST
44
ZAJÍMAVOST
45
ANGAŽOVANOST
46
AKCE
47
TOUHA
48
VLASTNICTVÍ POCIT VLASTNIT
49
POZORNOST ZAJÍMAVOST ANGAŽOVANOST AKCE TOUHA VLASTNICTVÍ
50
ČAS NA PŘÍKLADY
51
Kampaň 3Bit Hot Edition (Kraft Foods)
52
Facebook aplikace
54
Vyhodnocení 3BIT Facebook
Měsíc fungování Přes hráčů na Facebooku Oproti UIP návštěv na webu, ale z toho pouze registrací (hráčů)
55
Sociodemografické statistiky
uživatelů Facebook aplikace K aplikaci se přidalo více žen než mužů Nejpočetnější věková skupina – 14 – 25 (celkem 83 %)
56
Herní statistiky - Facebook
Počet zahraných her Počet uložených her k dalšímu hraní Počet hraných her v aplikaci je vysoký v porovnání s ostatními herními aplikacemi, hra je jednoduše hratelná a stačí chvilka -> snadno zaujme
57
Sociální sítě versus komerční web
Nová generace proma - Facebook 3BIT Měsíc fungování hráčů na Facebooku (z toho tak polovina až 2/3 aktivní) Oproti UIP návštěv na webu, ale z toho pouze registrací (hráčů)
58
3Bit 2.0
61
Kampaň Škoda Roomster (Škoda Auto)
62
Případová studie Škoda Roomster
72
Výsledky Škoda-Auto
73
Kampaň Fernet Stock (Stock Plzeň)
78
Výsledky HP 750 tisíc unikátních uživatelů 150 tisíc fanoušků
Slovensko Stránka 750 tisíc unikátních uživatelů 150 tisíc fanoušků Česko Stránka
79
HP – Počet unikátních uživatelů
Unikátní uživatelé veFacebook aplikaci SK
80
Několik dalších příkladů
81
Nenuťte lidi chodit za Vámi, buďte tam kde jsou…
Popron Prodej levných DVD přímo na Facebooku integrovaný e-shop bez nutnost registraci a vyplňování osobních dat 81
82
Facebook jako plnohodnotné médium… Coca-Cola
83
Municipalitity
84
GE – Screenshot aplikace
85
Výsledky GE GE MONEY BANK – Olympiáda
Vytvoření 3 mini her – Bruslení, Lyžování a Hokej (střílení na branku) a zároveň posílání vzkazů sportovcům plus anketní systém. > unikátních uživatelů > odehraných her Uživatel v průměru odehrál 7 her! Jedna z největších kampaní na Facebooku Výstupem jak y, uživatelé, fanoušci, tak audience
86
GE – Počet unikátních uživatelů
Unikátní uživatelé ve Facebook aplikaci
87
GE - Počet odehraných her
89
Everything is digital. Nothing is digital.
90
Otázky... Komentáře…
91
Děkuji za pozornost Dominik Hrodek Marketing & Strategy Director
OgilvyInteractive
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.