Download presentation
Презентация загружается. Пожалуйста, подождите
PublishJosef Štěpánek
2
RIS JMK III Radim Kocourek Jihomoravské inovační centrum 3. 2. 2008, Regionální inovační fórum, Praha
3
3 Regionální inovační strategie JMK I 2002 – 2004 První RIS v České republice Zpracovatel: Regionální rozvojová agentura JM Impuls pro politickou sféru Nebyl oficiální strategií Příklad výstupu: vznik Jihomoravského inovačního centra RIS JMK IIIRegionální inovační strategie Jihomoravského kraje
4
4 Regionální inovační strategie JMK II 2005 – 2008 Připraveno v souvislosti se změnami prostředí (SF EU, JIC) Zpracovatel: Jihomoravské inovační centrum Oficiální strategie Jihomoravského kraje Příklad výstupu: rozšíření sítě inkubátorů v JMK o 6000 m2 RIS JMK IIIRegionální inovační strategie Jihomoravského kraje
5
5 Regionální inovační strategie JMK III 2009 – 2013 Důvody přípravy nové verze strategie Zahrnutí nových hráčů Expirace opatření RIS JMKII Nové období SF Zpracovatel: JIC a RRA JM RIS JMK IIIRegionální inovační strategie Jihomoravského kraje
6
6 Regionální inovační strategie JMK III Hlavní cíle Strategie všech hráčů Trvalá platforma Oficiální strategie JMK a města Brna Výstupem akční plán RIS JMK IIIRegionální inovační strategie Jihomoravského kraje
7
7 VIZE RIS JMK III RIS JMK IIIRegionální inovační strategie Jihomoravského kraje
8
8 RIS JMK III - partneři RIS JMK IIIRegionální inovační strategie Jihomoravského kraje Rozvojové agentury Samospráva Výzkumné organizace
9
9 Regionální inovační strategie Jihomoravského kraje
10
10 Metodika přípravy RIS JMK III RIS JMK IIIRegionální inovační strategie Jihomoravského kraje
11
11 Úvodní setkání pracovních skupin, 4.2.2008 Celodenní workshop Celkem 70 účastníků 5 pracovních skupin Cíle Generování nápadů/ námětů pro RIS Vytvoření týmového ducha Jednotný informační rámec pro všechny zainteresované RIS JMK IIIRegionální inovační strategie Jihomoravského kraje
12
12 Úvodní setkání pracovních skupin RIS JMK IIIRegionální inovační strategie Jihomoravského kraje
13
13 Klíčové faktory úspěchu Komunikace Zainteresování politiků Balancování politické rivality Kvalitní analýzy prostředí a zvolení priorit Zahrnutí firem / získání názorů a požadavků Spolupráce při přípravě strategie RIS JMK IIIRegionální inovační strategie Jihomoravského kraje
14
14 RIS JMK IIIRegionální inovační strategie Jihomoravského kraje
15
Děkuji za pozornost
Similar presentations
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.