Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Geomarketing v adresné distribuci
Pavel Klaška
2
Geomarketing Zdroje úspěšného geomarketingu Statistické databáze
Geomarketingové know how Lifestylová data Zpětná vazba z distribuční sítě Map data
3
Možnosti geomarketingu
Audit adresných bodů Optimalizace distribučního plánu Tržní analýzy Segmentace pro adresnou distribuci Segmentace pro neadresnou distribuci Zpětná vazba na základě PSČ analýzy Zpětná vazba na základě prodejních dat Statistické výpočty a predikce
4
Děti školního věku v obcích v zázemí Prahy (%)
5
Geomarketing Koho chceme oslovit?
6
Geomarketingová segmentace
Třináct segmentů pro distribuci
7
Validace databází Kvalita databáze = klíčový faktor DM
Kvalita adresné databáze je jedním z klíčových faktorů úspěšné DM kampaně Chyby v databázi Falešné adresy Chybné adresy Překlepy V nových databázích sebraných při soutěžích a eventech je 15 až 20% neexistujících adres
8
Validace databází Kvalita databáze = klíčový faktor DM
Validace databáze Porovnání adres v databázi s existujícími adresnými body Odstranění neexistujících adres Oprava chybných adres Vyčištění databáze přináší Skutečné počty reálných adres v databázi Úspory v tisku a balení Úspory za distribuci
9
Segmentace databází Efektivní oslovení geomarketingových segmentů
Před DM kampaní Výběr vhodných lokalit podle vybraných produktových kritérií Zacílení podle vybraných segmentů Po DM kampani Zpětná vazba na základě reálných výsledků (response rate, conversion rate) promítnutá do geomarketingových segmentů Update databáze na základě prodejních výsledků
10
Kontakty Mgr. Jan Senohrábek Manažer GIS a geomarketingu
Přátelství 986, Praha Mobil: Pavel Klaška Obchodní a marketingový ředitel Mobil:
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.