Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Sociální reklama v rukou konzumu

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Sociální reklama v rukou konzumu"— Transkript prezentace:

1 Sociální reklama v rukou konzumu
IX. ROUND TABLE „DILEMA KONZUMNÍ SPOLEČNOSTI“ Hradec Králové, 27. listopadu 2008 Sociální reklama v rukou konzumu Ing. Pavla Staňková, Ph.D. Fakulta managementu a ekonomiky Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

2 Sociální reklama (bono reklama, benefiční reklama, dobročinná reklama)
patří mezi nekomerční typy reklamy, jejíž cílem je upozornění na ožehavá společenská témata. Plní zejména osvětovou, vzdělávací a výchovnou funkci.

3 Sociální reklama

4 Sociální reklama

5 Odlišnosti komerční a sociální reklamy
Cíl Komerční reklama – komerční cíl Sociální reklama – nekomerční cíl = upozornit na ožehavá témata společnosti

6 Odlišnosti komerční a sociální reklamy
2. Měření účinnosti Komerční reklama – měření účinnosti reklamní kampaně bývá její nedílnou součástí Sociální reklama – nekomerční cíl = upozornit na ožehavá témata společnosti

7 Odlišnosti komerční a sociální reklamy
3. Financování a náklady Komerční reklama – velké finanční náklady Sociální reklama – zdarma nebo za režijní náklady

8 Vztah sociální reklamy a konzumu
Propojení komerční reklamy se sociální tématikou Sociální tématika se stává náplní komerční reklamní tvorby

9 Oliviero Toscani pro Benetton

10 Oliviero Toscani

11 s nákupem výrobku Vztah sociální reklamy a konzumu
2. Reklamní kampaň založená na spojení sociálního tématu s nákupem výrobku

12

13

14 Vztah sociální reklamy a konzumu
3. Zviditelnění reklamní agentury a získání nových komerčních zakázek

15

16

17 Děkuji za pozornost


Stáhnout ppt "Sociální reklama v rukou konzumu"

Podobné prezentace


Reklamy Google