Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Sociální reklama v rukou konzumu
IX. ROUND TABLE „DILEMA KONZUMNÍ SPOLEČNOSTI“ Hradec Králové, 27. listopadu 2008 Sociální reklama v rukou konzumu Ing. Pavla Staňková, Ph.D. Fakulta managementu a ekonomiky Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
2
Sociální reklama (bono reklama, benefiční reklama, dobročinná reklama)
patří mezi nekomerční typy reklamy, jejíž cílem je upozornění na ožehavá společenská témata. Plní zejména osvětovou, vzdělávací a výchovnou funkci.
3
Sociální reklama
4
Sociální reklama
5
Odlišnosti komerční a sociální reklamy
Cíl Komerční reklama – komerční cíl Sociální reklama – nekomerční cíl = upozornit na ožehavá témata společnosti
6
Odlišnosti komerční a sociální reklamy
2. Měření účinnosti Komerční reklama – měření účinnosti reklamní kampaně bývá její nedílnou součástí Sociální reklama – nekomerční cíl = upozornit na ožehavá témata společnosti
7
Odlišnosti komerční a sociální reklamy
3. Financování a náklady Komerční reklama – velké finanční náklady Sociální reklama – zdarma nebo za režijní náklady
8
Vztah sociální reklamy a konzumu
Propojení komerční reklamy se sociální tématikou Sociální tématika se stává náplní komerční reklamní tvorby
9
Oliviero Toscani pro Benetton
10
Oliviero Toscani
11
s nákupem výrobku Vztah sociální reklamy a konzumu
2. Reklamní kampaň založená na spojení sociálního tématu s nákupem výrobku
14
Vztah sociální reklamy a konzumu
3. Zviditelnění reklamní agentury a získání nových komerčních zakázek
17
Děkuji za pozornost
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.