Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Cetelem mobile stručná case study a 3 poučení Ing. Jan Procházka prochorcz.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Cetelem mobile stručná case study a 3 poučení Ing. Jan Procházka prochorcz."— Transkript prezentace:

1 Cetelem mobile stručná case study a 3 poučení Ing. Jan Procházka jprochazka@lundegaard.eu www.lundegaard.eu prochorcz

2 C ETELEM & L UNDEGAARD PŘEDSTAVENÍ CETELEM ČR, a.s. patří mezi největší nebankovní poskytovatele finančních služeb na českém trhu. Úvěry, konsolidace, platební karty,pojištění. Web aktivně používán jako přímý prodejní kanál! LUNDEGAARD je webový integrátor. Stavíme weby, portály, klientské zóny, online a mobilní aplikace. Divize INTERACTIVE a SYSTEMS. Lundegaard Usbility Centrum. Partnerská spolupráce s Cetelem více než 10 let – od microsite po interní IS.

3 A TEĎ BUDEME MOBILNÍ … Měření vyhodnocení Vývoj a testing.. a testing..a Proto typování Architektura / technologie Rešerše, roadmap Axure Keynotopia GA

4 .. A ODPOVĚDI  „Hlavní“ web versus mobilní portál?  Webbased app versus nativní aplikace  Podporovaná zařízení, aneb jak budeme pokrokoví?  HTML framework (jQuery mobile)  Architektura – MULTI-CHANNEL přístup HTML5? Podporované platformy? K LASICKÉ OTÁZKY..

5 C O TO TEDY UMÍ ( A BUDE UMĚT ) ? info a landing pages ** konsolidace úvěrů ** Mapa partnerů využítí google API a geolokace v HTML5

6 Interní systémy / data Simulace a kalkulace úvěru osobní půjčky Využití WebService rozhraní sdíleného s webem a interními systémy ** Call to action pro dokončení žádosti WEB – simulace žádost o půjčku WebServices / Integrační vrstva Prodejní místa / callcentrum

7 Funkce webové klio zóny v mobilu ** autorizace transakcí skrze SMS s proklikem ** reálné finanční transakce ** virtuální platební karta S AMOOBSLUŽNÁ KLIENTSKÁ ZÓNA

8 8 CO JSME SE NAUČILI?

9 1. MULTICHANNE L PŘÍSTUP

10 DATA pro různé systémy a kanály se často dodávají a managují z jediného zdroje a lze je řídit společně a bez duplicit. Různé osoby preferují různé kanály. Ta samá osoba ale často chce v jediném „uživatelském příběhu“ použít několik různých kanálů dle situace. Umožněme ji to!

11 E VERYWHERE, ANYTIME.. Nebo na http://www.youtube.com/watch?v=qn7RfQU1MJg

12 2. T ESTING.. DEKLARACE FRAMEWORKŮ VERSUS R EALITA ?

13 J STE READY NA TESTY MOBILE APLIKACÍ ? MOBILE TESTING CLOUD.. aneb haly plné mobilů Interní testovací LAB 8x smartphone, 3x tablet Emulátory jsou fajn, ale..

14 3. SYMBIAN ŽIJE

15 S HRNUTÍ Z POHLEDU „ MANAŽERA “ 1)Multichannel přístup k návrhu řešení je správná budoucnost 2)Teoretická kompatibilita nestačí, je třeba TESTOVAT „na železe“ 3) Jaký je reálný podíl platforem pro vaši cílovku?..a musím si koupit nový mobil! 1)Multichannel přístup k návrhu řešení je správná budoucnost 2)Teoretická kompatibilita nestačí, je třeba TESTOVAT „na železe“ 3) Jaký je reálný podíl platforem pro vaši cílovku?..a musím si koupit nový mobil!

16 .. zajděte se také podívat na náš 52“ palcový touch web PRG.AERO DOTÝKAT SE exponátu je povoleno! Díky za pozornost! OFF


Stáhnout ppt "Cetelem mobile stručná case study a 3 poučení Ing. Jan Procházka prochorcz."

Podobné prezentace


Reklamy Google