Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilArnošt Vítek
1
ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Balíčky jako nezbytnost rozvoje cestovního ruchu z hlediska incomingové cestovní agentury Zbyšek Sedláček 21.10.2005
2
ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Struktura návštěvníků Z hlediska cestovní agentury 90 % skupinová turistika 10 % individuální turistika
3
ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Skupinová turistika 90 % klientů naší CA tvoří skupiny, pro které automaticky sestavujeme BALÍČKY pod pojmem BALÍČEK chápeme: Ubytování Dopravu Stravování Program
4
ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Program pro skupinu Práce pro CK / CA Ubytování a doprava (a strava) Práce pro infocentra (města) Program ( a strava)
5
ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Program v konkrétním městě / regionu úkol městského / regionálního infocentra shromažďování informací roztřídění informací distribuce informací tvorba a koordinace programů stát se jediným partnerem ve městě
6
ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Spolupráce cestovek a infocenter Co nám všem schází? Klient! Jak ho seženeme? Spoluprací!
7
ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Spolupráce marketing spolupráce v oblasti nabídky a propagace
8
ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Spolupráce versus Konkurence Infocentrum není a nemělo by nikdy být konkurentem cestovní agentury.
9
ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Tvorba balíčku CK / CA Nabízí své služby Propaguje ČR Propaguje města / regiony Zajišťuje služby Přiváží klienta Stará se o klienta Infocentrum Sbírá informace Třídí informace Distribuuje informace Garantuje poskytnuté informace Propaguje město / region
10
ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Tvorba balíčku Garance dostupnosti služeb v balíčku je-li služba v nabídce (součástí nabídnutého balíčku služeb) musí být garantována její dostupnost
11
ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Program pro individuálního turistu Individuální turista 1.přes CK / CA 2.samostatný turista
12
ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Jak a jaký balíček připravit Globální balíček - nabízí a láká turistu na komplexní služby Programový balíček - nabízí program a snaží se turistu udržet
13
ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Jak a jaký balíček připravit pro koho? na jak dlouho? kdy? proč?
14
ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Jak a jaký balíček připravit Turista skupinový i individuální cestuje za poznáváním zábavou odpočinkem
15
ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Jak a jaký balíček připravit Balíček by měl obsahovat (při respektování odpovědí na otázky - pro koho?, kdy?,proč?) nabídku: Ubytování Stravování Programu problém – cenotvorba !!!
16
ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Programové balíčky jeden subjekt nabízí a prodává služby i jiného subjektu nejedná se o nového prostředníka, ale o vzájemně prospěšnou spolupráci
17
ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Programové balíčky Výhody programového balíčku Snažší propagace Vyšší tržby Jednoduchý prodej Nižší administrativa Spokojenější klient
18
ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Turistické balíčky - shrnutí Proč balíčky? Protože zjednodušují práci a lákají turisty, kteří přinášejí peníze. Jak tvořit balíčky? Tak, aby byly pro cílovou skupinu turistů, o které máme zájem.
19
ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Incomingová sekce AČCKA V rámci AČCKA pracuje sekce, která řeší zejména problémy incomingových agentur. Tato sekce pořádá pravidelná zasedání, na která srdečně zveme i zástupce měst a regionů, kteří by měli zájem prezentovat své město či region.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.