Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilRadovan Novotný
1
GORDIC ® + CA = vaše cesta ke zvýšení kvality a efektivity služeb DRMS FORUM 2011 9. 11. 2010 Ing. Jakub Fiala vedoucí týmu CA Technologies programátor, analytik Pomáháme modernizovat veřejnou správu aneb Service Desk pro každého
2
GORDIC ® : tvůrce a dodavatel flexibilního software a poskytování komplexní podpory jeho uživatelům v oblasti státní správy, samosprávy a bankovnictví. Vývoj programů Zpracování analýz Komplexní podpora Řízení projektů Školení Systémová integrace Audit Bezpečnost DRMS FORUM 2011 9. 11. 2010
3
Vysoký počet uživatelů – nutnost: zavedení systému řízení jakosti (ISO) řízení kvality poskytovaných služeb (ITIL, SLA) DRMS FORUM 2011 9. 11. 2010
4
koncepce řešení DRMS FORUM 2011 9. 11. 2010
5
koncepce řešení DRMS FORUM 2011 9. 11. 2010
6
DRMS FORUM 2011 9. 11. 2010 Platinový partner CA Technologies P L A T I N U M
7
DRMS FORUM 2011 9. 11. 2010 - přes 30 úspěšných certifikací - ve všech oblastech - ITIL certifikace, ISO 20000 apod.
8
Specializace na následující oblasti Service Desk Manager Identity Manager Role & Compliance Manager Willy DRMS FORUM 2011 9. 11. 2010
9
Service Desk (a další..) vycházíme z Out-of-box plníme přání zákazníka integrujeme vlastní moduly DRMS FORUM 2011 9. 11. 2010
10
aneb proč zvolit právě nás... DRMS FORUM 2011 9. 11. 2010 Konkurenční výhoda integrace stávajících systémů GORDIC ® moduly (pluginy) silná metodika vývoj zákaznických požadavků
11
DRMS FORUM 2011 9. 11. 2010 GSP – služba na požádání 1/4
12
DRMS FORUM 2011 9. 11. 2010 GSP – služba na požádání 2/4 – přínosy - jednotný komunikační kanál s dodavatelem GORDIC® produktů - jednotný zdroj informací pro GORDIC® produkty - fulltextové vyhledávání dle jednotlivých kategorií - silné reportování založené na tvorbě vlastních reportů - podpora šablon, notifikací - řešení procesů v rámci ITIL - aktuální informace, novinky týkající se GORDIC® produktů
13
DRMS FORUM 2011 9. 11. 2010 GSP – služba na požádání 3/4 – přínosy - sledování historie transakcí - identifikace problémů, požadavků, námětů apod. - webová aplikace – tenký klient, snadné a intuitivní ovládání - možná rozšiřitelnost dle přání zákazníka (dle dohody) - G-pomocník jako průvodce pro práci s aplikací
14
DRMS FORUM 2011 9. 11. 2010 GSP – služba na požádání 4/4 – co přinese nová verze - Service Desk pro každého - vlastní konfigurační databáze - definice vlastního workflow - víceúrovňové schvalování - možnost definice vlastních oblastí řešení
15
Service Desk manager – metodická podpora 1/3 DRMS FORUM 2011 9. 11. 2010
16
Service Desk manager – metodická podpora 2/3 DRMS FORUM 2011 9. 11. 2010
17
Service Desk manager – metodická podpora 3/3 DRMS FORUM 2011 9. 11. 2010
18
Děkuji za pozornost Ing. Jakub Fiala Ing. Jakub Fiala jakub_fiala@gordic.cz DRMS FORUM 2011 9. 11. 2010
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.