Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilVilém Kadlec
1
RRM 12´29 Nový rozhlasový produkt na trhu v CS 12-29: 1 176 000 posluchačů týdně 627 000 posluchačů denně 29 % share www.rrm.cz Zdroj: SKMO-Radio Projekt, Median+ STEM/MARK, 1.7.-*19.12.2012, po-ne síť regionálních rádií Evropa 2 nejposlouchanější rádio v skupině 12-29 let regionální a lokální rádia pro mladé RockZone Dance radio Krokodýl RockMax Free radio Černá Hora mladí a svěží zvědaví a otevření progresivní a inovující (early adopters)
2
Ukazatele RRM 12´29 Cena spot 30´ 19 223 czk CPT 178 czk 0-66-77-99-1212-1515-1818-1919-2222-24 120013900243002410017300167001310037001300 Pásmový ceník Prime time 6-19
3
RRM 12´29 Leader trhu mladých posluchačů Průměrná čtvrťhodinka porovnání v CS 12-29
4
Populace ve věku 12 až 29 let Z posluchačů ve věku od 12 do 29, kteří alespoň 1x týdně poslouchají rádio, jich 55 % poslouchá RRM 12´29 Podíl posluchačů ve věku 12-29 z populace poslouchající rádio alespoň 1xtýdně Mladí lidé patří do marketingové skupiny tzv. early adopters. Tedy těch, kteří sledují a vyhledávají nové styly, technologie a produkty. Jsou těmi, kteří šíří své názory a doporučení, oni dávají “palec nahoru” novým produktům. Společnosti by v době sociálních médií, měli tuto skupinu brát seriózně. Zdroj: SKMO-Radio Projekt, Median+ STEM/MARK, 1.7.-*19.12.2012, po-ne
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.