Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilBoris Mašek
1
Optimalizace objednávkového procesu Radek Swaczyna Datum: 22. 4. 2013 obchod@netdirect.czfacebook.com/netdirect800 666 222www.netdirect.cz
2
2 Ještě než vložíme zboží do košíku
3
Dostupnost informací záruka na detailu produktu reklamační proces Záruka a reklamace způsob budování značky a konkurenční výhoda anebo taky ne! Záruka a reklamace 3
4
4
5
5
6
Správné názvosloví APEK: ihned k odeslání, ihned k odběru, u dodavatele, na dotaz, k dispozici (datum) Zobrazování přesných údajů A/B testování Dostupnost zboží 6
7
7
8
8
9
Cena dopravy v celém průběhu objednávkového procesu A/B testování cen dopravy Doprava zdarma – konkurenční výhoda Doprava 9
10
10
11
11 40 % nakupujících zavře nákupní košík, protože náklady na dopravu se zobrazí příliš pozdě 55 % uživatelů opustí objednávkový proces kvůli vysokým nákladům za dopravu
12
Termín v detailu produktu Adekvátní výběr způsobů dodání nabízet pouze reálné možnosti s konečnou cenou Standardem se stává osobní odběr Termín dodání 12
13
13
14
14
15
Otázkou není jestli zobrazovat, ale kde a jak! A/B testování Zapojení zákazníků věrnostní systém, testování produktů, dotazníky Implementace hodnocení třetích stran heureka, facebook, twitter, odborné servery atd. Hodnocení produktů 15
16
16
17
17
18
Dražší produkty nabídka úvěru, úvěrové kalkulačky, akční nabídky Objemové slevy cash-back, věrnostní karty, pobídky Finance 18
19
19
20
20
21
Zobrazování platebních metod v průběhu objednávkového procesu A/B testování Nabídka platebních metod vše s mírou Platební metody 21
22
22
23
23
24
FAQ, fórum, e-mail, kontaktní formulář, live chat, telefon Rozsah a zobrazení na e-shopu Zákaznický servis 24
25
25
26
26
27
Způsob zobrazování produktů detail produktu, po přidání zboží do košíku Základem analýza objednávek síla prodejnosti jednotlivých produktů četnost prodeje produktu A a současně B Související produkty 27
28
28
29
29
30
30 Vložili jsme zboží do košíku
31
Stránka košíku Osobní a fakturační údaje Možnosti dopravy a platby Rekapitulace Potvrzovací stránka Ideální počet kroků v objednávkovém procesu? Kroky v objednávkovém procesu 31
32
Povinná registrace Nepromyšlené kroky Velký počet polí Rušivé prvky Špatně seskupené informace Nadbytek nebo nedostatek informací Pozor na Best Practices! „Chyby“ v objednávkovém procesu 32
33
33
34
34
35
35
36
36
37
37
38
38
39
39
40
Správně implementovaný analytický nástroj Google Analytics: cíle, e-commerce modul Uživatelské a vlastní testování Ankety a dotazníky Jak zjistíme, že máme problém? 40
41
41
42
42
43
43
44
Uživatelské testování malé a pravidelné, vlastní a cizí e-shopy usertesting.comusertesting.com, userfly.comuserfly.com A/B testování visualwebsiteoptimizer.comvisualwebsiteoptimizer.com, optimizely.comoptimizely.com Teplotní mapy myx.czmyx.cz, crazyegg.comcrazyegg.com Testování „prototypů“ usabilityhub.comusabilityhub.com, verifyapp.comverifyapp.com Uživatelské a vlastní testování 44
45
Google dokumenty Jednoduché, implementace na úrovni stránky qualaroo.comqualaroo.com, kampyle.com kampyle.com Komplexní, implementace na úrovni webu surveymonkey.comsurveymonkey.com, uservoice.comuservoice.com Ankety a dotazníky 45
46
46 Pokud to všechno znáte, využijte to E-shop je živý tvor Dělejte postupné kroky
47
Ptejte se… @radekswaczyna radek.swaczyna@netdirect.cz Děkuji za pozornost @radekswaczyna radek.swaczyna@netdirect.cz obchod@netdirect.czfacebook.com/netdirect800 666 222www.netdirect.cz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.