Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilVáclav Navrátil
1
Trendy na internetu aneb co právě frčí Václav Fořt WEBMINT s.r.o. www.webmint.cz
2
SEO PPC microsite soutěže myspace (premium) members club affilate programy sociální sítě komunity personalizace cross-media kampaně virtuální průvodce silverlight YouTube video online PR podcasty geomarketing WEB2.0 advergaming branding virální marketing
3
...co právě frčí www.webmint.cz...aneb co už trendem není a běžně funguje SEO (optimalizace pro vyhledávače) PPC kampaně microsites se soutěžemi (premium) members club video (viral video) virální marketing sociální sítě
4
co uživatelé vnímají? www.webmint.cz...co ještě funguje bannery (300x250px a 180x600px) první tři slova z headlinu záhadná reklama (šeptanda) nápaditá (odlišná) reklama zdroj: poynterextra.com
5
co ještě funguje? www.webmint.cz...co uživatelé vnímají netradiční projekty imperativní sdělení
6
co uživatelé ignorují? www.webmint.cz...co uživatelé nevnímají nevhodně umístěné bannery banery se zvukem > problém pro video bannery? příliš obecnou reklamu
7
sociální sítě www.webmint.cz...a s tím související personalizace rostou rekordním tempem Facebook, MySpace, Second Life, libimseti.cz nejednotný formát znesnadňuje cílení kampaní v ČR zatím využíváno málo informací k cílení
8
sociální sítě www.webmint.cz Co o nich víme? 82% uživatelů má v profilu jméno 79% fotku 61% město 40% nahraje audio do profilu 39% linkuje svůj blog a uvedou svůj email 23% uživatelů tvrdí, že může být z profilu identifikováno zdroj: www.marketingcharts.com
9
trendy www.webmint.cz mobilní marketing geomarketing (personalizace) WEB2.0 a integrace webu a desktopu (widgety) virtuální průvodce (silverlight)
10
virtuální průvodce (Silverlight) www.webmint.cz
11
kde hledat inspiraci? www.webmint.cz...pro internet marketing adult sites nenechat se svazovat hranicemi ČR
12
Děkuji za pozornost www.webmint.cz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.