Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilStanislav Bartoš
1
Kreativa & přímá komunikace
2
Katalogy Letáky Kupóny Dopisy DRTV Direct maily SMS MMS E-maily On-line display ads Sociální sítě Weby Call centra...
3
Reklama vs. DM
4
Reklama má zvyšovat „povědomí”, direct marketing respons. Reklama má měnit naše názory, direct marketing má za cíl změnu chování potenc. zákazníků. Reklama mění vytipované zákazníky na potenciální zákazníky, DM má přeměnit potenciální zákazníky na skutečné zákazníky. Reklama se zaměřuje na produkt, DM na relevantní nabídku. Reklama oslovuje komunity, direct marketing mluví k individualitám. Reklama vytváří dispozice, direct marketing se zaměřuje na predispozice. Reklama je divadlo, direct marketing je prodej.
8
Cíl?
9
Prodej a Prodej
12
DM jako nezvaný host
16
Přemýšlejme nad zákazníkem Co je pro něj důležité Co potřebuje Co dokáže pochopit Po čem touží Jaký používá jazyk Jak můžeme reagovat na jeho přání Přemýšlejme, co zákazník udělá Musíme myslet jako obchodníci
19
Přípravka
20
Briefování “Kreativní brief je 90 % úspěchu, za zbytek jsou placení kreativci, kteří musí něco vykouzlit.”
21
AIDCA Attention Interest Desire Coviction Action Význam Mluvíte ke mně? Proč ke mně mluvíte? Co mi chcete? To je sice pěkné, ale skutečně to potřebuji? Jak si můžu být jistý, že nedělám chybu? Co musím udělat? Je to složité?
23
Nabídka IDM definice Příklad “Pohyblivé hypotéky”
25
Inspirace Registrace k odběru RSS zdroje Galerie reklam Blogy Google Alerts
26
Testování Testovat můžeme všechno Nabídka A vs. Nabídka B vs. Headline 1 vs. Headline 2 Formát 1 vs. Formát 2 C2A 1 vs. C2A 1 Respons mechanika 1 vs. 2
27
Jasný I. & Jasný II.
28
Jasný I. Checklist “Product knowledge”
30
Jasný II. Cílová skupina
31
Vážený pane Malkoviči, jak jsme se naposled bavili o vašem tetování na levém předloktí...
32
Benefit
33
Vlastnosti Benefity Nabídky atd.
34
Checklist Product offers Free offers Price offers Payment offers Exlusive offers Limited offers Winning offers Guarance offers
35
Nechte mluvit značku
36
Značka jako osobnost Škodovky v UK
37
Značka jako osobnost “Persona” Jak se jmenuje? Kluk, holka? Věk? Jaká je? Charakteristika? Jak mluví? Jaký je hlas značky? Co by řekl o své konkurenci?
39
Ať se kreativa nadře!
40
Teorie “Obchodu” Obálka Dopis Leták/Brožura Způsob reakce
42
Jeden směr
43
Plán odpovědi Adresáti musí pochopit, co chcete Řekněte si o respons Způsob odpovědi musí být jednoduchý
45
Finále
46
DM má přesvědčit k okamžité reakci. DM se zaměřuje na potřeby zákazníků. DM cílí na úzce definované skupiny. DM pracuje s nabídkami, které jsou pravděpodobně nejvhodnější pro CS. DM musí být interaktivní. DM musí být jednoduché a jasné. DM musí překonat nečinnost zákazníků.
47
Díky za trpělivost
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.