Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilAmálie Musilová
1
Operační program přeshraniční spolupráce Česká republika – Polská republika 2007 – 2013 „Rozvoj lidských zdrojů česko-polského Slezska“ Program Operacyjny Współpracy Transgranicznej Republika Czeska – Rzeczpospolita Polska 2007 – 2013 „Rozwój zasobów ludzkich w czeskiej i polskiej części Śląska “ Havířov, 30. 9. 2010
2
Vedoucí partner projektu – Vysoká škola sociálně správní, Institut celoživotního vzdělávání Havířov, o.p.s. Zahájení projektu – 27. 5. 2008 podpis smlouvy vedoucího partnera – 8. 1. 2009 ukončení realizace projektu – 30. 11. 2010 Celkový rozpočet projektu : 292.243,43 EUR vedoucí partner (ČR) 179.250,26 EUR partner (PL) 112.993,17 EUR
3
Vytvořené materiály a 8 studijních opor Komplexní analýza trhu práce, ekonomického prostředí, CR a ŽP v Moravskoslezském kraji Akreditované rekvalifikační kurzy: Základy podnikání, Cestovní ruch se zaměřením na Slezsko, Administrativní pracovník se zaměřením na česko-polskou spolurpáci Modul pro úředníky a podnikatele /Veřejná správa v ČR a PL, Státní správa v ČR a PL, Mikroregiony v ČR a PL, Podnikatelské prostředí v ČR a PL/ Pracovník Poradensko-informačního centra
4
Harmonogram realizace projektu Zahájení projektu, propagační-informační činnosti Rozpoczecie projektu, dzialania promocyjne-inform. 01.2009 Zahájení analýz ekonomického, legislativního podnikatel.prostředí a CR v ČR Rozpoczecie analýzy środowiska ekonom., legislat., natury i przedsiebiorców 02.2009 Zahájení přípravy modulu pro úředníky a podnikatele (160 hod.) Rozpoczecie przygotowań modulu dla urzedników i przedsiebiorców 05.2009 Zahájení příprav modulů rekvalifikačních kurzů Rozpoczecie przygotowań modulu kursów rekwalifikacji 06.2009 Ukončení práce na analýzách, vydání publikace a konference Zakończenie prac nad analizami, druk publikaci i konferencja 06.2009 Zahájení přípravy modulů pro pracovníky PIC a lektory (100 hod.) Rozpoczecie przygotowań modulów dla pracowników CKI i wykladowców 06.2009 Školení pracovníků PIC (3x6 hod. – 18 hod.) Szkolenie pracowników CKI 06.2009 Školení lektorů působících v projektu Szkolenie wykladawców dzialajacych w projekcie 07.2009 Otevření a provoz poradenského informačního centra Otwarcie i dzialalność CKI 08.2009 Implementace modulů pro úředníky a podnikatele Implementacja modulów dla urzedników i przedsiebiorców 09.2009 Ukončení příprav modulů rekvalifikačních kurzů Zakończenie przygotowań modulów kursów rekwalifikacji 11.2009 Zahájení implementace modulů rekvalifikačních kurzů Rozpoczecie implementacji modulu kursów rekwalifikacji 12.2009 Průběžná konference v České republice Konferencja bieźaca w Republice Czeskiej 12.2009 Ukončení implementace modulů rekvalifikačních kurzů Zakończenie implementaci modulu kursów rekwalifikacji 09.2010 Závěrečná konference v České republice Konferencja końcowa w Republice Czeskiej 09.2010 Ukončení projektu, evaluace Zakończenie projektu, ewaluacja 11.2010
5
Konference úvodní 29. 9. 2009 u polského partnera v Bielsku-Biale průběžná 27. 1. 2010 u vedoucího partnera v Havířově Workshopy celkem proběhlo 12 workshopů u vedoucího partnera – 5 workshopů v roce 2009 u polského partnera – 4 workshopy v roce 2009 3 workshpy v roce 2010
6
Poradensko-informační centrum u vedoucího partnera – otevření 19. 8. 2009 3 proškolení pracovníci konzultační a informační centrum zaměřené na oblasti: možnosti uplatnění na trhu práce, podnikatelské aktivity v ČR a PL, cestovní ruch, živnostenské právo, životní prostředí
7
Stáže u polského partnera a u vedoucího partnera Havířov – 5. 11. 2009 /absolvovalo 6 pracovníků, zaměření na fungování PIC, organizaci vysoké školy, školení lektorů v projektu/ Bielsko-Biala – 7. a 21. 11. 2009 /lektor dr. Machač, výuka problematiky Základů práva, obchodního a pracovního práva v ČR/ Bielsko-Biala – 5. 6. 2010 /absolvovali 2 pracovníci zaměření na organizaci a fungování PIC/CKI/
8
Počet realizovaných kurzů 6 kurzů, z toho 3 rekvalifikační kurzy akreditovány MŠMT ČR 6/2009 pracovník Poradensko-informačního centra 7/2009 lektoři působící v projektu 2-3/2010 rekvalifikační kurz Základy podnikání 2-7/2010 rekvalifikační kurz Cestovní ruch se zaměřením na Slezsko (CR) 3-8/2010 rekvalifikační kurz Administrativní pracovník se zaměřením na česko-polskou spolupráci (AP) 5-9/2010 modul pro úředníky a podnikatele (semináře Veřejná správa v ČR a PL, Státní správa v ČR a PL, Mikroregiony v ČR a PL, Podnikatelské prostředí a podnikání v ČR a PL) Odborné praxe posluchačů kurzů CR a AP v institucích a firmách
9
Počty lektorů v jednotlivých kurzech a modulech 1 - Pracovník Poradensko-informačního centra 9 – Základy podnikání + 1 lektor z Polska 8 – Administrativní pracovník se zaměřením na česko- polskou spolupráci 12 – Cestovní ruch se zaměřením na oblast Slezska 5 – modul pro úředníky a podnikatele
10
Počty osob/posluchačů v jednotlivých kurzech 3 osoby pro PIC 15 posluchačů kurzu Základy podnikání 15 posluchačů kurzu Cestovní ruch 15 posluchačů kurzu Administrativní pracovník Modul pro úředníky a podnikatele 20 osob pro Veřejnou správu v ČR a PL 12 osob pro Státní správu v ČR a PL 9 osob pro Mikroregiony v ČR a PL 13 osob pro Podnikatelské prostředí a podnikání v ČR a PL
11
Počty úspěšných absolventů rekvalifikačních kurzů Základy podnikání – 13 Cestovní ruch se zaměřením na oblast Slezska – 12 Administrativní pracovník se zaměřením na česko- polskou spolupráci – 14 všem úspěšným absolventům předáno „Osvědčení o rekvalifikaci“
12
Počty absolventů rekvalifikačních kurzů, kteří získali zaměstnání po ukončení kurzů Po úspěšném absolvování teoretické a praktické části rekvalifikačních kurzů získaly zaměstnání: 3 absolventky kurzu Administrativní pracovník 1 absolventka kurzu Cestovní ruch
13
Děkuji za pozornost. Dziekuje za uwage. Ing. Václav Bezecný sekretariat@incev.cz www.vsss.cz www.incev.cz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.