Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilRozálie Vávrová
1
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda 230 277 01 Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/34.0974 Šablona: Výuková prezentace Předmět: Občanská nauka Název materiálu: Výuková prezentace Autor: Mgr. Tischer Richard Ověřeno ve výuce dne: 21.3. 2013/ č. hod 27 Třída:1.B/ 4 žáci Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám VY_32_INOVACE_OBN.1.05
2
Média prostředek komunikace, nositel sdělení, včetně sdělení propagačního
3
Členění médií Horká a chladná Elektronická a klasická
4
Horká a chladná působí na emoce člověka a obvykle na více jeho smyslů mluvené slovo a obraz, ale i zvuky a hudba Horká: televize, rozhlas, kino, telefon, dealer chladná: noviny a časopisy, billboardy, dopravní prostředky, výkladní skříně, obaly, prospekty, dárkové propagační předměty
5
Elektronická a klasická televize, rozhlas, video, počítač (internet, on-line)
6
Princip reklamy Reklama je nejvýraznějším projevem propagačních médií Bez existence reklamy si nelze představit tržní hospodářství „Reklama je nástrojem ekonomické soutěže, hromadným způsobem prodeje, placenou formou působení na veřejnost, aby přijala nabízené zboží nebo služby. Je činností, která veřejným podáváním informací vyvolává potřeby nebo zájmy, existující potřeby zesiluje a upozorňuje na nejvýhodnější způsob jejich uspokojování.“
7
Vliv médií na člověka Prostřednictvím médií se nám zjevují ti, kteří nám chtějí a mohou vládnout. si můžeme vytvořit důvěrnou atmosféru, v níž se dobře pracuje, povídá, odpočívá, baví s přáteli, dokonce i miluje. víme, co si jako společnost myslíme, se vytváří a neustále dotváří či přetváří sociální prostředí.
9
Zdroje http://cs.wikipedia.org/wiki/M%C3 %A9dia http://cs.wikipedia.org/wiki/M%C3 %A9dia JIRÁK, Jan. O účincích médií. Metodický portál: Články [online]. 20. 06. 2005, [cit. 2013-04-18]. Dostupný z WWW:. ISSN 1802-4785.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.