Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Stanovení výsledné ceny sponzoringu

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Stanovení výsledné ceny sponzoringu"— Transkript prezentace:

1 Stanovení výsledné ceny sponzoringu
Jaké produkty nabízíme? sponzoring pořadů sponzoring programu injektáže do pořadů (vlastní tvorba + vybrané licencované formáty) Systém uplatnění procentních slev a příplatků na ceník sponzoringu pořadů a pozice sponzora programu: Základní slevy: sleva za podpis ZO do sponzoringu 6 % sleva za objem % sleva za dvoukanálovou komunikaci % Doplňkové slevy: sleva za včasný podpis multimediální závazné objednávky 4 nebo 7 %* sleva za předplatbu %** sleva za nového klienta 15%*** příplatek za co-branding % Výsledná cena sponzoringu je určena: Ceníková cena x koeficient součtu Základních slev *V případě podpisu ZO do , získává klient nárok na slevu 7%, v případě podpisu ZO do slevu 4% z Výsledné ceny sponzoringu. **Sleva za předplatbu: 2% čtvrtletní/ 3% pololetní/ 5% roční předplatba - sleva z Výsledné ceny sponzoringu. ***V případě, že klient neinzeroval na kanálech TV Nova v předchozích 18 měsících ve sponzoringu, má nárok na 15% slevu pro nového klienta z Výsledné ceny sponzoringu. V případě že klient má nárok na dvě a více Doplňkových slev, při výpočtu se Doplňkové slevy se sčítají a aplikují se na Výslednou cenu sponzoringu.

2 Slevová politika sponzoringu pro kanál TV Nova a Nova Cinema
Sleva za objem Objem investice Sleva z ceníku 0,5-1,5 mil. Kč 5% 1,5-3,0 mil. Kč 7% 3,0-4,0 mil. Kč 9% 4,0-5,5 mil. Kč 11% 5,5 a více mil. Kč 13% Sleva za dvoukanálovou komunikaci (Nova + Nova Cinema) Objem Cinema investice Sleva na obou kanálech min. 250 tis. Kč 3% min. 500 tis. Kč 5% Měsíční indexy Tabulka měsíčních koeficientů   Období Koeficient leden 0,8 únor březen 1 duben 1,25 květen červen 1,1 červenec srpen září říjen 1,3 listopad prosinec

3 Ceník pořadů pro sponzorování, kanál TV Nova
Pořady Off PRIME TIME Pořady Den vysílání Čas vysílání Základní cena/ díl 2012 2x10" 4x10" 6x10" Snídaně s Novou PO-PÁ 6:00 - 9:00 Tescoma s chutí 6.55,7:55,12:00 Animované pohádky SO+NE 6:00-9:00 Koření /repríza NE 9:00 Rady ptáka Loskutáka/repríza SO 9:55 Koření/premiéra 11:00 odpolední seriál 12:35 13:40 14:40 15:40 16:05 Babicovy dobroty 17:30 Dr. House 17:45 Rady ptáka Loskutáka/premiéra 17:55 Pozn.: Veškeré ceny jsou uvedeny bez DPH, s měsíčním indexem 1

4 Ceník pořadů pro sponzorování, kanál TV Nova
Pořady PRIME TIME Pořady Den vysílání Čas vysílání Základní cena/ díl 2012 2x10" 4x10" 6x10" 8x10" Ulice PO-PÁ 18:30 Ordinace v růžové zahradě 2. ÚT+ ČT 20:00 Kriminálka Anděl PO Druhý dech ST Dr.House 21:20 Kriminálka (NY,Miami,LV) ÚT+ČT 21:30 Víkend ÚT Mentalista 112 21:45 Zákon a pořádek 22:15 Patty Hewes: Nebezpečná advokátka 23:05 Pozn.: Veškeré ceny jsou uvedeny bez DPH, s měsíčním indexem 1

5 Ceník pořadů pro sponzorování, kanál TV Nova, stálé formáty
Stálý formát: Filmy Filmy Čas vysílání Základní cena/film za umístění daného počtu vzkazů 2x10" 4x10“ 6x10“ 8x10“ (a více) filmy PT /po-ne/ 20: :00 filmy post PT /po-ne/ 22: :00 filmy OPT /po-ne/ 23:30 dopolední filmy /po-ne/ 9:00-12:00 sobotní odpolední filmy 12: :00 nedělní odpolední filmy Stálý formát: Počasí název umístění čas základní cena za díl Počasí po Poledních Televizních novinách 2x10" po-pá 12:30 45 000 po Odpoledních televizních novinách po-pá+ne 17:30 90 000 po Televizních novinách po-ne 19:55 po Nočních televizních novinách po-čt 22:30-23:00 80 000 Stálý formát: Časomíra Ceny sponzoringu tohoto oblíbeného stálého formátu najdete v sekci věnované sponzoringu programu Pozn.: Veškeré ceny jsou uvedeny bez DPH, s měsíčním indexem 1

6 Ceník sponzorování - kanál Nova Cinema
Filmy Čas vysílání Základní cena/film za umístění daného počtu vzkazů 2x10" 4x10" 6x10" pořady PT /po-ne/ 18:00-23:00 pořady OPT /po-ne/ 23:00-18:00 Minipořady - kanál Nova Cinema délka minipořadu cena 1 minipořadu/1 díl cena 1 minipořadu/2 díly cena 1 minipořadu/4 a více dílů vysílání po-pá 18:57, so+ne 17:57 cena zahrnuje odvysílání sponzorského vzkazu před a po pořadu -v uvedené stopáži minipořadu není zahrnut sponzorský vzkaz o délce 5“ nebo 10“, uvedený bezprostředně před a po pořadu -realizace minipořadů na Nova Cinema se započítává do závazné objednávky klienta Pozn.: Veškeré ceny jsou uvedeny bez DPH, s měsíčním indexem 1

7 Sponzoring programu – ceník pozic pro sponzorování
Pozice pro sponzoring programu název umístění čas Cena za sponzorský vzkaz 10“ pozice 1 před odpoledními TN 1x10" po-pá+ne 17:00 43 000 pozice 2 před večerními TN po-ne 19:30 85 000 pozice 3 mezi TN a SN 19:50 pozice 4 po SN 19:58 pozice 5 před hlavním pořadem 20:00 pozice 6 po hlavním pořadu 21:00-22:30 90 000 pozice 7 22:30-23:00 60 000 Časomíra název umístění čas Cena za sponzorský vzkaz 10“ Časomíra před Snídaní s Novou 1x10" po-pá 6:00 7 000 časomíra v pravé poledne 12:00 35 000 před odpoledními Televizními novinami po-pá+ne 17:00 43 000 před večerními Televizními novinami po-ne 19:30 85 000 Pozn.: Veškeré ceny jsou uvedeny bez DPH, s měsíčním indexem 1

8 Sponzoring programu – kampaň pro optimální reach
Kampaň sponzora programu: prodej max. 2 klientům na období 14 dní, klientovi je v průběhu 14 denní kampaně doručeno 35 sponzorských vzkazů model pro optimální zásah efektivního Reach ceníková cena pro klienta/14 denní kampaň ,-Kč bez DPH - tato cena reflektuje slevu 30% oproti nákupu pozic jednotlivě cena je uvedena bez DPH s indexem 1 Příklad reachové kampaně realizované v roce vzkazů za 14 dnů: 17:00 19:30 19:50 20:00 22:30 14.5. x 15.5. 16.5. 17.5. 18.5. 19.5. 20.5. 21.5. 22.5. 23.5. 24.5. 25.5. 26.5. 27.5.


Stáhnout ppt "Stanovení výsledné ceny sponzoringu"

Podobné prezentace


Reklamy Google