Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Komunikační dovednosti
2
PRAVIDLA oslovování materiály spolupráce / motivace NB / telefony
přestávky
3
PROČ JSME ZDE? KONFLIKT Projevy Průběh Řešení Techniky NÁMITKY Typy
Překonávání Postupy ÚVOD TRÉNINKU Cíl Pravidla Představení KOMUNIKACE Proces Struktura Improvizace? Rozhovor NASLOUCHÁNÍ A OTÁZKY Techniky Typy Odpovědi
4
CO JE KOMUNIKACE? Proces? Vztah? Sdělení? Lidská řeč?
Slovní zásoba, gramatika, …?
5
KOMUNIKAČNÍ PROCES Záměr / Zakódování Přenos Dekódování / Porozumění
Šum / Zpětná vazba
6
PŘEDÁVÁNÍ INFORMACÍ KDO - CO - PROČ - KOMU - JAK - DŮSLEDKY -
7
4 KROKY ÚSPĚŠNÉ KOMUNIKACE?
Co Proč To Zisk
8
ŘÍZENÝ ROZHOVOR - AIDA A - Attention I - Interest D - Discussion
A - Achievement
9
SMART(ER) = specifický = měřitelný = akceptovatelný
= reálný / realistický = termínovaný E = … R = …
10
NASLOUCHÁNÍ Aktivní naslouchání Zpětná vazba Pozitivní myšlení
Techniky
11
PRÁCE S OTÁZKAMI Význam Typy (O – U - …)
Nesprávné a neefektivní způsoby dotazování Jak odpovídat na otázky
12
KONFLIKTNÍ A VYPJATÉ SITUACE
Co je konflikt Typy Zdroje Příčiny Projevy Průběh Důsledky Řešení
13
VYJEDNÁVÁNÍ Otevřená hra Přesilové hry Falešné hry Zrcadlové hry
Cesta k dohodě
14
ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ Definice Hledání Analýza Priority Moc Formulace Vážení
Hodnocení Výběr Zpracování Rozhodnutí Ratifikace Realizace Fáze
15
SPECIÁLNÍ TECHNIKY Brainstorming Divadlo Akvárium Ďáblův advokát
Pracovní skupiny Diskusní štafeta Papírový kolotoč Využití expertů Multikriteriální analýza Párové srovnávání Hlasování
16
NÁMITKA A ODMÍTÁNÍ Co je námitka Typy námitek Příprava na námitky
Technika překonávání námitek Postupy
17
POSTUP PŘEKONÁNÍ NÁMITKY
Empatie Konkretizace / Parafráze Převedení na otázku Návrh řešení Ověření řešení
18
POSLEDNÍ ZVONĚNÍ Splnilo se Vaše očekávání?
Co doporučujete pro příště? I my potřebujeme zpětnou vazbu
19
TĚŠÍME SE NA PŘÍŠTÍ SETKÁNÍ
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.