Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
CzechTrade: Partner pro Váš export
Ing. Zuzana Synková Ředitelka odboru exportního zpravodajství a marketingu CzechTrade
2
Současný profil CzechTrade
Stabilní partner exportérů Znalost trhů a oborů díky 17ti letým zkušenostem. Pro-klientská a komunikaci otevřená agentura Oborový konzultant pro každou firmu. Nová Klientská zóna pro sdílení informací a požadavků firem. Exportní klub CT pro diskuzi s exportéry. Agentura rozvíjející se v souladu s požadavky exportérů Monitorování spokojenosti firem se službami CT. Exportní balíčky. Na zahraničních trzích se vyznáme
3
Služby CzechTrade BASIC BUSINESS PLUS
HODINOVÉ SAZBY NAHRAZENY PAUŠÁLNÍMI PLATBAMI V RÁMCI BALÍČKOVÝCH PROGRAMŮ BASIC BUSINESS PLUS PORADENSTVÍ & SLUŽBY ZAHRANIČNÍ SÍTĚ INFORMAČNÍ SLUŽBY MARKETINGOVÁ PODPORA V ZAHRANIČÍ VZDĚLÁVÁNÍ Na zahraničních trzích se vyznáme
4
Design pro konkurenceschopnost
Projekt Operačního programu Podnikání a inovace (OPPI) Podpora 200 podniků zaměřených na průmyslovou výrobu: INFORMAČNÍ SERVIS 4x Design Newsletter Cílová skupina: všechny MSP zdarma ODBORNÉ VZDĚLÁVÁNÍ 4 x odborné semináře a workshopy Cílová skupina: 100 MSP INDIVIDUÁLNÍ SPOLUPRÁCE DESIGNÉRA dotace do výše Kč uznatelných výdajů Cílová skupina: 87 MSP „v roce 2013 zahájilo inovaci designu 13 MSP/Odhadovaná investice do vývoje produktů – 2 Kč, požadovaná dotace celkem 728 000 Kč“ PROPAGACE V ZAHRANIČÍ dotace do výše Kč uznatelných výdajů Cílová skupina: 18 MSP Na zahraničních trzích se vyznáme
5
Informační služby CzechTrade
1. 2. 3. Informační služby CzechTrade bezplatné zpravodajství ze zahraničních trhů a klíčových oborů ZPRAVODAJSTVÍ PRO EXPORT Aktuální zpravodajství, profily prioritních zemí, sektorové analýzy (automobilový průmysl v ČR) … Individuální analytické služby EXPORTNÍ BALÍČEK PLUS Analýza prodejnosti produktu pro PBS Velká Bíteš, analýza příležitostí v železničním sektoru pro firmu Legios … nadstandardní informační servis EXPORTNÍ KLUB A KLIENTSKÁ ZÓNA CZECHTRADE Doing business pro prioritní země, Trendy a příležitosti v Kazachstánu … Na zahraničních trzích se vyznáme
6
CzechTrade působí po celém světě prostřednictvím zahraničních zástupců Ministerstva průmyslu a obchodu České republiky Evropa Belgie: Brusel Maďarsko: Budapešť Srbsko: Bělehrad Bulharsko: Sofie Německo: Düsseldorf Španělsko: Madrid Černá Hora: Podgorica Holandsko: Amsterdam Švédsko: Stockholm Dánsko: Kodaň Polsko: Varšava Turecko: Istanbul, Ankara Francie: Paříž Rakousko: Vídeň Ukrajina: Kyjev Chorvatsko: Záhřeb Rumunsko: Bukurešť Velká Británie: Londýn Itálie: Milán Rusko: Moskva, Petrohrad, Jekatěrinburg Lotyšsko: Riga 25 Afrika Amerika Egypt: Káhira Argentina: Buenos Aires Mexiko: Mexico City Jižní Afrika: Johannesburg Brazílie: Sao Paulo USA: Chicago, New York, San Francisco Maroko: Casablanca Kanada: Calgary 3 7 Asie Austrálie Japonsko: Tokyo Čína: Peking, Chengdu, Šanghaj Kazachstán: Almaty Austrálie: Sydney Indie: Mumbai Thajsko: Bangkok Indonésie: Jakarta Spojené arabské emiráty: Dubai Izrael: Tel Aviv Vietnam: Ho Či Minovo Město 11 1 Na zahraničních trzích se vyznáme
7
Exportní příležitosti
= účinný způsob napojení českých exportérů na konkrétní zahraniční klienty = reálný zakázkový potenciál INCOMINGOVÉ MISE CZECHTRADE SOURCING DAYS CZECHTRADE ÚZKÁ SPOLUPRÁCE MEZI ČESKÝMI FIRMAMI A ZAHRANIČNÍMI SUBJEKTY Kongsberg Oil & Gas Technologies / březen 2014, ZK Stockholm: Zaměření: výběr dodavatelů svařovaných konstrukcí a olejářských armatur REWE Německo / 8.dubna, Praha Zaměření: výběr nových dodavatelů do potravinářských řetězců Fincantieri Cantieri Navali Italiani S.p.A / Itálie Účast: mj. Vítkovice Power Engineering, ZVU Potez, SES Bohemia, Wikov Gear Zaměření: dodavatelé do sektoru energetického strojírenství Sourcing Day Německo / červen 2014 Zaměření: subdodávky pro strojírenství Na zahraničních trzích se vyznáme
8
Marketingová podpora v zahraničí
OFICIÁLNÍ ÚČASTI ČR České oficiální účasti 2013: 32 veletrhů (3/4 v prioritních a zájmových zemích) České oficiální účasti 2014: 30 veletrhů PROJEKT SPECIALIZOVANÉ VÝSTAVY A VELETRHY CELKEM 90 veletrhů (14 veletrhů ve 2. pololetí 2013, 76 veletrhů ve 2014) Podpora na způsobilé výdaje 120 tis. Kč bez DPH ZAHRANIČNÍ AKCE CZECHTRADE 2013: organizace 65 zahraničních akcí 2014: plán 66 zahraničních akcí z rozpočtu CzechTrade Na zahraničních trzích se vyznáme
9
Exportní balíčky CENOVÉ ZVÝHODNĚNÍ PODPORA MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNIKŮ
PODPORA EXPORTU DO PRIORITNÍCH A ZÁJMOVÝCH ZEMÍ CENOVÉ ZVÝHODNĚNÍ BASIC Pro začínající nebo rozhodující se exportéry – zahrnuje tyto služby: Úvodní informace k vybraným trhům Zmapování konkrétních exportních příležitostí a poptávek Účast na odborně a teritoriálně zaměřených seminářích Konzultace se zahraničními zástupci Ministerstva průmyslu a obchodu BUSINESS Rozšířená forma nabídky Basic zahrnuje: Přímé oslovení zahraničních partnerů Organizování obchodních jednání Konzultace v oblasti průmyslového vlastnictví PLUS Služby převážně individuálního a dlouhodobého charakteru : Dlouhodobá exportní asistence Realizace akvizičních cest Office outsourcing Teritoriálně a oborově zaměřené analýzy Další asistenční služby dle individuálního zadání, které nejsou zahrnuté v základní nabídce Na zahraničních trzích se vyznáme
10
Úspěšná spolupráce s CzechTrade
Na zahraničních trzích se vyznáme
11
Děkuji Vám za pozornost
Centrála: Dittrichova 21 Praha 2 Česká republika Tel.:
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.