Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

…od myšlenky k realizaci franchisingového konceptu.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "…od myšlenky k realizaci franchisingového konceptu."— Transkript prezentace:

1 …od myšlenky k realizaci franchisingového konceptu.
The PUB Franchising s.r.o. …od myšlenky k realizaci franchisingového konceptu.

2 Základní údaje o společnosti
Název společnosti: The PUB Franchising, s.r.o. Adresa: Prešovská 16, Plzeň www stránky nebo mezinárodní Společnost byla zapsána do obchodního rejstříku v roce 2006.

3 Kdo jsme? Jsme mladá dynamická společnost, která se zabývá šířením konceptu The PUB - Pilsner Unique Bar. • V rámci tohoto franchisingového konceptu je budován řetězec pivních barů a restaurací. Jde stále ještě o relativně nový jev v oblasti gastronomie: nový druh zábavy a komunikace unikátní distribuční kanál jedinečnost v propojení přes internet

4 O konceptu • Každý člen tohoto konceptu je součástí získává přístup k veškeré technologii a know- how. • Našim franchisantům poskytujeme full service, který skýtá: architektonický návrh každé provozovny kompletní dodávku technologie společnou nákupní politiku společné marketingové aktivity adopci ochranné známky školení a servis

5 Proč byl zvolen franchising jako způsob šíření konceptu The PUB?
1. Nabídnout Měli jsme velmi poutavý a unikátní koncept a spoustu dalších nápadů, jak ho dál zdokonalovat. Chtěli jsme si udržet kontrolu nad dalším vývojem na trhu, ale neměli jsme dostatek vlastního kapitálu na budování vlastní sítě. • Chtěli jsme nastavit a udržet nový standart v oblasti gastronomie a zábavy. • Chtěli jsme dál vydělávat na našem know how.

6 Co přináší franchising?
Franchising nám i našim franchisantům přináší soubor konkurenčních výhod: úspory z rozsahu, silnější vyjednávací pozici s dodavateli atd. Franchisanty osvobozuje od aktivit, které jen velmi těžko mohou vykonávat se stejnou efektivitou jako centrála. Franchising nám (poskytovatelům franchisy) přináší větší rychlost při šíření našeho konceptu a umožňuje větší přísun kapitálu do projektu řetězce barů The PUB.

7 Problémy spojené s franchisingem
Kritický je výběr vhodného franchisanta: → franchisant musí pochopit principy franchisingu a musí se naučit akceptovat, že platí za používání cizího know-how • Problematický je dohled centrály nad fungováním franchisanta Čím větší je dohled, tím je koncept úspěšnější !!!

8 Koncept The PUB … a historie
• srpen otevřen bar The PUB Plzeň (jako pilotní projekt tohoto konceptu). • Jedinečnost baru spočívá v systému samoobslužných pivních výčepů - výčepní stoly centrálně napájeny ze zachlazeného pivního boxu, - pivo se k jednotlivým stolům dostává dochlazovanými pivními cestami. Po spuštění naší pilotní provozovny se nám začali sami ozývat zájemci. Nyní podepsáno 14 franch. smluv.

9 Koncept The PUB … a současnost
• zaveden sofistikovaný věrnostní systém The PUB Club větší tlak na partnery konceptu • investice do budování silné značky přechod na úspornější technologie (využívání odpadního tepla, úsporná svítidla, indukční vařiče…) zajišťování některých nových činností centrálně (např. sanitace)

10 Koncept The PUB … a budoucnost
• expanze v České republice • expanze do Německa • vyjednávání o další mezinárodní expanzi nové aplikace do uživatelského prostředí dotykových panelů vývoj dalších prvků zábavy tisíce spokojených zákazníků 

11 The PUB Pilsner Unique Bar …bar nové generace 
The PUB Franchising s.r.o., 2010


Stáhnout ppt "…od myšlenky k realizaci franchisingového konceptu."

Podobné prezentace


Reklamy Google