Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilMarie Matějková
1
EACT ve spolupráci s Deloitte a Atos Consulting zvou k účasti na SEPA Survey 2008, kde máme ojedinělou šanci poukázat na problémové body, které SEPA v EU chystá přijmout ! Výsledky budou prezentovány na říjnové konferenci v Barceloně a ČAT Vám je přinese na našem webu. Dotazník je zde + odpovědi se čekají nejpozději do 30. června : http://atosconsulting.efocus.nl/start_inquiry.php?iid=79&sc=EheYGkZsn9 Dopředu děkujeme za Vaší účast na SEPA Survey 2008. Více na : http://www.czechtreasury.cz/new/soubory/SEPA_Survey_2008_pozvánka.doc http://www.czechtreasury.cz/new/soubory/SEPA_Survey_2007_Atos_Deloitte.ppt Účast ČAT na SEPA Survey 2008
2
níže uvedené statistické údaje – ze studie „SEPA Survey 2007“, Deloitte&Atos Consulting. Studie zpracovala odpovědi finančních ředitelů 500 nadnárodních společností. Výsledky průzkumu: –70 % očekává, že jim banky nabídnou přechod na IBAN a BIC –76 % si myslí, že je povinností bank nabídnout jim SEPA formáty řešení –93 % nemá dosud žádnou SEPA strategii –93 % nemá ani tým, který by na takové strategii pracoval –63 % vůbec neuvažuje o zavedení SEPA produktů Jak korporátní klientela vnímá SEPA ?
3
–46 % není schopno kvantifikovat nezbytné náklady –28 % hodlá začít zavádět produkty SEPA v roce 2009 a později –29 % nevidí v celém procesu žádné nové obchodní příležitosti –65 % z nich banky dosud nekontaktovaly a nenabídly nezbytné informace –84 % neusilovalo o žádné kontakty s bankami –72 % prohlásilo, že SEPA řešení, nabídnuté bankami, jim nevyhovuje Závěr: Korporátní klientela i veřejný sektor vnímají SEPA jako problém, který by za ně měly vyřešit jejich banky a ne jako příležitost, o kterou by měly samy usilovat ! Jak korporátní klientela vnímá SEPA ?
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.