Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilKamil Pavlík
1
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz; ISSN 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozuje Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV),
3
∑F ix = 0 F AX -F 2X +F 3X = 0 F AX = F 2 ∙cosα 2 -F 3 ∙cosα 3 = 400∙cos45°-700∙cos30° F AX = -323,38 N ∑F iY = 0 F AY -F 1 -F 2Y -F 3Y +F B = 0 F AY = F 1 +F 2 ∙sinα 2 +F 3 ∙sinα 3 -F B F AY = 600 +400∙sin45°+700∙sin30°-575,59 F AY = 657,25 N ∑M iA =0 -F 1 ∙a-F 2 ∙sin α 2 ∙b-F 3 ∙sin α 3 ∙c+F B ∙d= 0 F B = (F 1 ∙a+F 2 ∙sin α 2 ∙b+F 3 ∙sin α 3 ∙c)/d F B = (600∙2,5+400∙sin45°∙4,9+700∙sin30°∙8,2)/10 F B = 575,59 N
4
F A 2 = F Ax 2 + F AY 2 F A 2 = (-323,38) 2 +(657,25) 2 F A =732,5 N tgα=|F AY / F Ax | tgα=|657,25/ (-323,38)| α=63,8° α A =180°- α= 180°-63,8° α A = 116,2°
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.