Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Rozprávkové kráľovstvo slimáka Kraska Prezentace projektu spolupráce Leader Praha, 11.6.2012.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Rozprávkové kráľovstvo slimáka Kraska Prezentace projektu spolupráce Leader Praha, 11.6.2012."— Transkript prezentace:

1 Rozprávkové kráľovstvo slimáka Kraska Prezentace projektu spolupráce Leader Praha, 11.6.2012

2 Partneři projektu: MAS Moravský kras o.s. (KMAS)- Česko Občianske združenie KRAS (PMAS1)- Slovensko Celkové výdaje projektu: 1 370 500 Kč Výdaje KMAS: 743 250 Kč Výdaje PMAS1: 627 250 Kč

3 Společná východiska projektu Cestovní ruch se na území MAS OZ KRAS a MAS Moravský kras se soustřeďuje převážně na jeskyně, aniž byl návštěvník přímo na místě motivovaný navštívit a poznávat méně propagovaná místa. Rodiny s dětmi tvoří velkou část potenciální klientely cestovního ruchu a je třeba vytvořit program věnovaný dětem. Umožnit dětem (jejich rodičům a dalšímu obyvatelstvu) systematicky poznávat kraj, jeho historii, přírodní bohatství a kulturní dědictví. Neexistuje systémový program, který by prezentoval turistické možnosti v jednotlivých destinacích, tedy jedna destinace by doporučovala návštěvu i dalších, kde by mohl turista strávit delší a smysluplně strávený čas.

4 Společné akce Společné akce

5

6

7

8 Cíle projektu Vytvořit a rozvíjet nový společný silný image regionů v sektoru cestovního ruchu jako oblast turistiky pro rodiny s dětmi. Zajistit propagaci pohádek, pověstí, legend a příběhů krasu. Zvýšit kvalitu vzájemné spolupráce a její prohloubení mezi subjekty působícími v oblasti cestovního ruchu. Společnou studií marketingu analyzovat možnosti a navrhnout další směry rozvoje. Spoluprací místních akčních skupin a místních partnerů rozvíjet a posilovat metodu Leader.

9 Příprava projektu Silická Brezová

10 Kunova Teplica

11

12 Silická Jablonica

13 Jablonov nad Turňou

14 Silica

15 Belo IV. a Tatári

16 Krysař z Hameln a Hamlíkov

17 Výstupy 1.Společná marketingová studie pohádkového království 2.Knihy pohádek pohádkového království 3.Internetové stránky pohádkového království 4.Vandrovní knížka pohádkového království 5.Informační leták projektu 6.Mapa pohádkového království 7.Razítka pohádkového království 8.Pexeso pohádkového království

18 9.Geocachingová hra 10.Společenská hra pohádkového království pro děti 11.Centra pohádkového království 12.Festival Deň slimáka Kraska 13.Festival Den šneka Krasíka 14.Vzdělávací seminář Rozprávky v produktoch vidieckého cestovného ruchu 15.Vzdělávací seminář Pověsti, legendy a historické příběhy v produktech venkovského cestovního ruchu

19 IndikátorMJPoč et Popis Centra pohádkového království počet10V průběhu realizace projektu vznikne na základě uzavřené smlouvy v každém regionu min. po pěti centrech pohádkového království. Rozvoj center pohádkového království v období udržitelnosti počet50Na konci období udržitelnosti bude v každém regionu min. po 25 centrech pohádkového království. Zvýšení počtu návštěvníků – rodin s dětmi v území MAS Moravský kras o.s. %30Zvýší se počet návštěvníků - rodin s dětmi min. o 30 % v době udržitelnosti (2 roky po proplacení) oproti stavu na začátku projektu (průzkum anketami na webových stránkách partnerů a rozhovorů s poskytovateli služeb). Další specifikace aktivit v měřitelných indikátorech

20 Zvýšení počtu návštěvníků- rodin s dětmi v území MAS OZ KRAS %30Zvýší se počet návštěvníků - rodin s dětmi min. o 30 % v době udržitelnosti (2 roky po proplacení) oproti stavu na začátku projektu(průzkum anketami na webových stránkách partnerů a rozhovorů s poskytovateli služeb). Zlepšení marketingového využití pohádek, pověstí, legend a historických příběhů v území MAS Občianske združenie KRAS %50Pohádky, pověsti, legendy a historické příběhy budou v době udržitelnosti (2 roky po proplacení) marketingově využívány min. o 50 % lépe oproti stavu na začátku projektu (průzkum anketami na webových stránkách partnerů a rozhovorů s poskytovateli služeb).

21 Zapojení dobrovolníků do přípravy marketingové studie v území MAS Moravský kras o.s. počet20Bude doloženo zápisem nebo prezenční listinou. Zapojení dobrovolníků do přípravy marketingové studie v území MAS Občianske združenie KRAS počet20Bude doloženo zápisem nebo prezenční listinou. Zapojení dobrovolníků do přípravy festivalu v území MAS Moravský kras o.s. počet25Bude doloženo zápisy nebo prezenčními listinami a fotografiemi z akce. Zapojení dobrovolníků do přípravy festivalu v území MAS Občianske združenie KRAS počet25Bude doloženo zápisy nebo prezenčními listinami a fotografiemi z akce.

22 Vrácené vyplněné vandrovní knížky v území MAS Moravský kras o.s. v období udržitelnosti počet500Počet kompletně vyplněných vandrovních knížek. Vrácené vyplněné vandrovní knížky v území MAS Občianske združenie KRAS v období udržitelnosti počet500Počet kompletně vyplněných vandrovních knížek. Měřitelný počet návštěvníků internetových stránek pohádkového království v období udržitelnosti počet/ měsíc 1000Internetové stránky budou propojeny s vysoce navštěvovanými portálovými doménami slovenského a českého webu (Zoznam.sk, Centrum.sk, Superzoznam.sk, Best.sk, Stranky.sk, Svetadiel.sk, atd...), čímž se zvýší jejich návštěvnost.

23 Aktualizace internetových stránek pohádkového království v období udržitelnosti počet /měsí c 10Na úvodní stránce budou zveřejňovány aktuality a avíza na akce pohádkového království, také pravidla soutěže. Vyhlašování soutěže pro rodiny s dětmi v období udržitelnosti projektu v území MAS Moravský kras o.s. počet /rok 2V určeném termínu se ze zaslaných vandrovních knížek vylosují min. 3 soutěžící. Jako odměnu obdrží knihu pohádek a společenskou hru. Vyhlašování soutěže pro rodiny s dětmi v období udržitelnosti projektu v území MAS Občianske združenie KRAS počet /rok 2V určeném termínu se ze zaslaných vandrovních knížek vylosují min. 3 soutěžící. Jako odměnu obdrží knihu pohádek a společenskou hru.

24 Autorské čtení z knihy pohádek na školách v území MAS Moravský kras o.s.v období udržitelnosti počet/r ok 5Na každé ve společných besedách s minimálně 100 dětmi přiblížíme pohádky z knih pohádkového království jako staré příběhy z kraje, ve kterém děti žijí. Autorské čtení z knihy pohádek na školách v území MAS Občianske združenie KRAS v období udržitelnosti počet/r ok 5Na každé ve společných besedách s minimálně 100 dětmi přiblížíme pohádky z knih pohádkového království jako staré příběhy z kraje, ve kterém děti žijí.

25 Tiskové zprávy - propagace přes média v období realizace a udržitelnosti v území MAS Moravský kra o.s. počet10Tiskové zprávy budou tematický věnovány otevření jednotlivých center v destinacích pohádkového království, kulturně-prezentačním akcím a hodnocení soutěží. Tiskové besedy - propagace přes média v období realizace a udržitelnosti v území MAS Moravský kras o.s. počet4Při vydání první knihy, otevření prvních center, spuštění internetových stránek a vyhlášení soutěže pohádkového království. Tiskové zprávy - propagace přes média v období realizace a udržitelnosti v území MAS Moravský kras o.s. počet4Při vydání první knihy, otevření prvních center, spuštění internetových stránek a vyhlášení soutěže pohádkového království

26 Děkujeme za pozornost! Silvia Pápaiová MAS OZ KRAS www.maskras.sk Jozef Jančo MAS Moravský kras o.s. www.mas-moravsky-kras.cz


Stáhnout ppt "Rozprávkové kráľovstvo slimáka Kraska Prezentace projektu spolupráce Leader Praha, 11.6.2012."

Podobné prezentace


Reklamy Google