Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
NÁRODNÍ ZNAČKA KVALITY KLASA Informace o výsledcích kampaně v letech 2009 - 2011
Příloha č. 5
2
Komunikační cíle značky v roce 2009
Zvýšit spotřebitelskou preferenci a nákupy kvalitních potravin (rozvoj segmentu kvalitních potravin) Zvýšit prodejnost výrobků ve vybraných obchodních řetězcích Zvýšit loyalitu spotřebitelů Díky regionálnímu cílení komunikace přiblížit KLASU novým finálním spotřebitelům Zafixovat nové komunikační i kreativní sdělení komunikace
3
Zásady nové komunikační strategie značky z roku 2009
I. GRAFICKÉ I KREATIVNÍ OŽIVENÍ ZNAČKY II. ZMĚNA POMĚRU INVESTIC Z MÉDIÍ DO PODPOR PRODEJŮ III. SILNÝ DŮRAZ NA ZVIDITELNĚNÍ VÝROBKŮ V OBCHODECH IV. JASNÁ ARGUMENTACE BENEFITU ZNAČKY
4
Klíčové sdělení kampaně
„Výjimečná kvalita zaručena“
5
Proč to můžeme tvrdit? Výrobky označené Klasou mají vždy min 1 výjimečnou charakteristiku navíc a liší se tím od ostatních potravin prodávaných v ČR
6
Podpůrné argumenty pro naše sdělení?
KLASA je pečeť výjimečné kvality potravin, jelikož označené výrobky mají vždy něco navíc Výjimečnou recepturu Výjimečný způsob přípravy Výjimečné suroviny Výjimečnou kontrolu kvality
7
Vizualizace kampaně
8
Vizualizace kampaně
9
Vizualizace kampaně
10
Vizualizace kampaně
11
Vizualizace kampaně
12
Posun strategie značky pro rok 2011
Jednoduchá forma a styl, který si spotřebitelé oblíbili (hrdina versus antihrdina). Inovace a rozšíření obsahu (nové kategorie s novými slogany) „NAŠE KVALITA ZARUČENA“
13
Vizualizace kampaně 2011
14
Vizualizace kampaně 2011
15
Vizualizace kampaně 2011
16
Vizualizace kampaně 2011
17
Vizualizace kampaně 2011
18
Vizualizace kampaně 2011
19
Integrované řešení kampaně 2011
ATL BTL
20
Kvantitativní výzkum pozice značky KLASA mezi spotřebiteli
ZDROJ: STEM/MARK 12/2011
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.