Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilPetr Němeček
1
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ ŠKOLA: STŘEDNÍ ŠKOLA PRÁVNÍ – PRÁVNÍ AKADEMIE, S.R.O. TYP ŠABLONY: III/2 INOVACE A ZKVALITNĚNÍ VÝUKY PROSTŘEDNICTVÍM ICT PROJEKT: CZ.1.07/1.5.00/34.0236 TEMATICKÁ OBLAST: PERSONALISTIKA AUTOR: ING. IVETA KUBISTOVÁ TÉMA: CVIČENÍ MZDOVÝCH FOREM ČÍSLO MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_PE_15_CVICENI MZDOVE FORMY DATUM TVORBY: 25.02.2013 KLÍČOVÁ SLOVA: ZAMĚSTNANEC, MZDA ANOTACE: SOUBOR SLOUŽÍ K PROCVIČENÍ ZÁKLADNÍCH MZDOVÝCH FOREM
2
VYPRACUJTE NÁSLEDUJÍCÍ ÚKOLY CVIČENÍ – MZDOVÉ FORMY
3
Úkol č.1 Rozhodněte, zda bude pro tyto zaměstnance vhodnější úkolová, časová či podílová mzda. ÚKOLOVÁČASOVÁPODÍLOVÁ Sekretářka Pracovník u pásu Brigádník na sběru jahod Obchodní referent Konstruktér Řidič autobusu
4
Úkol č.2 Jaká je průměrná mzda v ČR? 24 514,- Kč Jaká je průměrná mzda v Libereckém kraji a v Praze? 22 269,- Kč a 31 661,- Kč
5
Úkol č.3 Vstupte na stránky ČSÚ a porovnejte údaje. Český statistický úřad
6
Zdroje: Http://www.czso.cz/xa/redakce.nsf/i/home: ČSÚ. [online]. [cit. 2013-02-23 Klínský, Münch, Chromá : Ekonomika, Ekonomická a Finanční gramotnost pro střední školy, 2010, Eduko ISBN: 978-80- 87204-21-4
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.