Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Člověk a zdraví Výchova ke zdraví Budoucí matka VY_32_INOVACE_02 Sada 8 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval: Mgr. Petřík Jan, Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/
2
Anotace: Předmět: Výchova ke zdraví Ročník: 6. třída Využití materiálu: správné chování budoucí matky Forma výuky: prezentace v programu powerpoint, společný rozhovor, podrobnější metodika viz. poznámky u jednotlivých snímků Pomůcky: počítač, dataprojektor
3
Budoucí matka Budoucí matka potřebuje zvýšené množství vápníku.
Poznámky: Žáci komunikují mezi sebou a hledají odpovědi na zadané otázky. V případě záporné odpovědi se snaží ve spolupráci s vyučujícím najít správnou odpověď.
4
Odpověď: Ano.
5
Budoucí matka 2. V těhotenství je třeba se v jídle omezovat, zejména nejíst vůbec nic sladkého. Poznámky: Žáci komunikují mezi sebou a hledají odpovědi na zadané otázky. V případě záporné odpovědi se snaží ve spolupráci s vyučujícím najít správnou odpověď.
6
Odpověď: Ne.
7
Budoucí matka 3. Optimální růst plodu zajistí matka zvýšeným příjmem tuků. Poznámky: Žáci komunikují mezi sebou a hledají odpovědi na zadané otázky. V případě záporné odpovědi se snaží ve spolupráci s vyučujícím najít správnou odpověď.
8
Odpověď: Ne.
9
Budoucí matka 4. Budoucí matka potřebuje jíst zvýšené množství mléčných výrobků, libového masa a ryb. Poznámky: Žáci komunikují mezi sebou a hledají odpovědi na zadané otázky. V případě záporné odpovědi se snaží ve spolupráci s vyučujícím najít správnou odpověď.
10
Odpověď: Ano.
11
Budoucí matka 5. Jídelníček těhotné ženy by měl obsahovat více ovoce a zeleniny. Poznámky: Žáci komunikují mezi sebou a hledají odpovědi na zadané otázky. V případě záporné odpovědi se snaží ve spolupráci s vyučujícím najít správnou odpověď.
12
Odpověď: Ano.
13
Budoucí matka 6. Sladkosti jsou zdrojem energie, proto je těhotná žena nutně potřebuje. Poznámky: Žáci komunikují mezi sebou a hledají odpovědi na zadané otázky. V případě záporné odpovědi se snaží ve spolupráci s vyučujícím najít správnou odpověď.
14
Odpověď: Ne.
15
Budoucí matka 7. Těhotná žena potřebuje minerální látky, proto by měla všechny pokrmy více solit. Poznámky: Žáci komunikují mezi sebou a hledají odpovědi na zadané otázky. V případě záporné odpovědi se snaží ve spolupráci s vyučujícím najít správnou odpověď.
16
Odpověď: Ne.
17
Budoucí matka 8. V těhotenství by žena měla jíst velké (dvojnásobné) porce energeticky vydatných pokrmů s nízkým obsahem bílkovin. Poznámky: Žáci komunikují mezi sebou a hledají odpovědi na zadané otázky. V případě záporné odpovědi se snaží ve spolupráci s vyučujícím najít správnou odpověď.
18
Odpověď: Ne.
19
Budoucí matka 9. Ve stravě budoucí matky nesmí chybět dostatečné množství vitamínů a minerálních látek. Poznámky: Žáci komunikují mezi sebou a hledají odpovědi na zadané otázky. V případě záporné odpovědi se snaží ve spolupráci s vyučujícím najít správnou odpověď.
20
Odpověď: Ano.
21
Citace: MARÁDOVÁ, Eva. Výchova ke zdraví. Vyd. 1. Praha : Fortuna, s. ISBN Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.