Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
E-commerce v mobilu Trend zítřků nebo realita dneška? Tomáš Braverman
Visits – 200t. SK, 600t. CZ GMV- 0,5 mld EUR Katalog 8/3 mio 4 mio recenzí 35000 / 7000 shopů Tomáš Braverman CEO Heureka.cz, Heureka.sk
2
MOBILE ve světě 1 500 000 000 371 000 x 3 984 000 Facebook?!?
Celosvětově: 2013 přes 1,5 mld, dětí x 4 mio. Loni – má rodina Na Zemi žije přes 7 miliard lidí. Ti vlastní 8 miliard mobilních telefonů, z toho pět a půl miliardy tzv. chytrých. Facebook – 86 % x Facebook?!?
3
MOBILE na Heurece Návštěvnost Konverzní poměr Operační systémy
Značky mobilů MOBILE na Heurece Heureka % nárůst, 15% CZ
4
Appky vs. M.web
5
MOBILE z výzkumu VÝSKUM NMS A HEUREKA.CZ 22 % vs. 17 % Kategorie
Jen výběr Nákup Oblečení a móda 36% 29% Mobilní telefony 34% 22% Počítače 33% 26% Vstupenky Knihy 18% Sportovní vybavení 19% Bílá technika 21% 15% Dětské zboží Parfémy 20% Dům a zahrada 16% TV a video 11% Potraviny 12% 10% Způsob platby Mobil Desktop Dobírka 38% 39% Online kartou 19% 16% Převodem na účet 17% 25% PayPal / PaySec / PayU 9% 4% Suma Nákup 1 – 1000 Kč 39 % Kč 20 % 3 001 – Kč 16 % 5 001 – Kč 12 % – Kč 7 % Víc jak Kč 6 %
6
PROPOJOVÁNÍONLINE A OFFLINE
Dřív – najít offline, koupit online – proč Osobní odběr – fenomén, 6603 pick-up pointů, 17 % shopů, os. Odběr až 80 % u některých eshopů Dnes I naopak (ROPO) – 20 % Prostě slévání Obchody poblíž 1 - Research offline, purchase online 2 - Research online, purchase online 3 - Research mobile, purchase anyhow
7
linkedin.com/pub/tomáš-braverman/62/b89/997
Zdroje: Heureka výzkum Heureka a NMS linkedin.com/pub/tomáš-braverman/62/b89/997
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.