Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
The Fun Theory Tomas Kutej, Account Manager
6
Pomoc při prodeji Příchod nového pracovníka Přirozená pomoc při spolupráci Udržení znalostí
7
Fakta o vašich uživatelích
10
Hledej loan
18
Nikdo mi to nevysvětlí Nemám na to čas Chci si to vzít domů Neznám autora
24
Ing. Luboš Vavřina IT manažer
25
Jan Svatoš manažer IT
28
Široké možnosti Microsoft Lync nás příjemně překvapily. Vynaložená investice se vrátí již za 15 měsíců a uspoříme tak náklady v řádu 20%-30% za cestování členů top managementu, telekomunikační služby a školení. Lync také brzy plně nahradí outsourcovanou digitální pobočkou ústřednu. Uživatelé oceňují nové možnosti při vnitrofiremní komunikaci a sami pokročilé funkce Lyncu intuitivně používají pro každodenní práci. Lync nám navíc otevírá nové možnosti i v komunikaci se zákazníky a partnery.
30
Analýza nákladů při využití Lync Snížení nákladů díky sjednocení komunikačních kanálů Reduce travel via A/V/W conferencing Yes Reduce audio conferencing service changes PartialYes Reduce PSTN calling charges via VoIP PartialYes Retire separate PBX systems (some or all) Yes Shared workplace, home and mobile communications support PartialYes 1 Except PSTN calling 2 With SharePoint on-premises Úspory díky jednoduchosti použití a integraci s Office 2010 Instant messaging and presence in Office and SharePoint Yes Click to communicate, seamless escalation Yes 1 Yes Ad hoc A/V/W conferencing (inter-organization) PartialYes Click to call via VoIP Yes 1 Yes Skills-based people search in Lync client Yes 2 Úspory díky integraci s ostatními aplikacemi a rozšíření Embed communications in LOB applications Yes 3 Yes Embed communications in Server applications Yes Integration with on-premises room video systems Yes Integration of voice capabilities PartialYes Consolidate management of communications functions PartialYes 3 client only Oblast Lync Server Reduce Travel Expenses 4 Improve End-User Productivity Up to 30 min/day Complete Projects Faster By 10%-20% Shorten Sales Cycle Up to 20% Resolve Customer Issues Faster Up to 50% Attract and Retain Employees Varies by customer Save 5%-30% Reduce Audio Conferencing Charges 4 Save 30%-95% Reduce Telephony Charges 4 Save 50%-70% Reduce Cost of Communications Systems 4 Save 40%-60% Lower Real Estate and Facility Costs 4 Save 15%-30% Reduce IT Admin, Migration Costs 4 Varies by customer 4 savings amounts based on actual customers. www.microsoft.com/casestudies
32
Nové přístupy ke spolupráci Využitelné v reálném businessu Integrované do stávajících nástrojů Dostupné kdykoliv
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.