Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Cinema City International: Organizace PR aktivit ve filmovém průmyslu
Jana Mrázová Cinema City International: Organizace PR aktivit ve filmovém průmyslu
2
Náplň práce marketing koordinátora v Cinema City:
IMAX Příprava programů, filmů Koordinace VIP premiér Webové stránky Komunikace s distributory, s PR agenturou, dalšími mediálními koordinátory Hledání barter partnerů Tvorba další PR aktivity
3
Další povinnosti: Rebranding PF Ladies Nights
Nahrávání hlasové linky pro IMAX Poskytování rozhovorů pro novináře Tiskové zprávy
4
Co je IMAX Technologicky nejkvalitnější 3D kino.
Využívají se 2 projektory – obraz je mnohem jasnější než při použití jednoho projektoru pro 3D Geometrie sálu – 3D obraz vyplní celé zorné pole diváka a divák je tedy vtažen více do děje než v běžném sále = obraz více vystupuje z plátna
7
Příprava filmu v IMAX 1.Celovečerní filmy DMR – materiály od českého distributora (např. Harry Potter, Kocour v botách) 2.Dokumenty – připravujeme kompletně vše. Materiály získáváme přímo od distributora ze zahraničí (Návrat do divočiny, Hubble)
8
Příprava filmu v IMAX Komunikace s PR agenturou Příprava vizuálů
Samotná příprava VIP premiéry Příprava budgetu Příprava víkendových aktivit Komunikace s kinem, obchodním centrem
9
Děkuji za pozornost a neviděnou v kině IMAX
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.