Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Počítačová grafika III Odraz světla, BRDF – Cvičení Jaroslav Křivánek, MFF UK

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Počítačová grafika III Odraz světla, BRDF – Cvičení Jaroslav Křivánek, MFF UK"— Transkript prezentace:

1 Počítačová grafika III Odraz světla, BRDF – Cvičení Jaroslav Křivánek, MFF UK Jaroslav.Krivanek@mff.cuni.cz

2 Odrazivost Lambertovského povrchu Odvoďte PG III (NPGR010) - J. Křivánek 2012 2

3 Otázka Předpokládejme scénu sestávající z jediného konvexního objektu s Lambertovskou (ideálně difúzní) BRDF s konstantním albedem (tj. bez textury), osvětlenou mapou prostředí. Čím je parametrizována odchozí radiance. Tj. na jaké z následujících veličin hodnota odchozí radiance závisí, a na jaké ne: x, n x,  o ? PG III (NPGR010) - J. Křivánek 2012 3

4 Zákon odrazu Odvoďte směr odraženého paprsku PG III (NPGR010) - J. Křivánek 2012

5 Fyzikálně korektní Phongův model Odvoďte odrazivost Phongovy BRDF při pohledu podél normály: PG III (NPGR010) - J. Křivánek 2012


Stáhnout ppt "Počítačová grafika III Odraz světla, BRDF – Cvičení Jaroslav Křivánek, MFF UK"

Podobné prezentace


Reklamy Google