Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilLadislav Švec
1
Počítačová grafika III Odraz světla, BRDF – Cvičení Jaroslav Křivánek, MFF UK Jaroslav.Krivanek@mff.cuni.cz
2
Odrazivost Lambertovského povrchu Odvoďte PG III (NPGR010) - J. Křivánek 2012 2
3
Otázka Předpokládejme scénu sestávající z jediného konvexního objektu s Lambertovskou (ideálně difúzní) BRDF s konstantním albedem (tj. bez textury), osvětlenou mapou prostředí. Čím je parametrizována odchozí radiance. Tj. na jaké z následujících veličin hodnota odchozí radiance závisí, a na jaké ne: x, n x, o ? PG III (NPGR010) - J. Křivánek 2012 3
4
Zákon odrazu Odvoďte směr odraženého paprsku PG III (NPGR010) - J. Křivánek 2012
5
Fyzikálně korektní Phongův model Odvoďte odrazivost Phongovy BRDF při pohledu podél normály: PG III (NPGR010) - J. Křivánek 2012
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.