Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilValerie Vávrová
1
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/02.0010 Název projektu Digitalizace výuky Číslo prioritní osy1/1.1 Předmět Občanská výchova Téma Reklama Ročník sedmý Autor Lucie Dušková
2
7. třída
3
Motivace Toto slovo znamená proces komunikace, při kterém důležitou roli hrají peníze Úkolem je poskytnout informace o výrobcích nebo službách REKLAMA
4
Jak nás reklama ovlivňuje? reklama Práce se třídou – řekněte co nejrychleji, který ze dvou nabízených výrobků byste si vybrali. Závěr – většinu vybraných výrobků známe z reklamy.
5
Motivace
6
Otázka Jaká by měla reklama být, aby nás zaujala?
7
Práce ve dvojicích Co se v reklamě nesmí objevit, co nesmí obsahovat a proč?
8
Výklad Reklama nesmí být na zbraně, drogy, cigarety… Nesmí se v ní objevit sex a násilí. Musí být v souladu se zásadami slušného chování. Nesmí být protizákonná. Nesmí lhát, nesmí být podprahová.
9
Zápis Reklama je to komunikace mezi zákazníkem a prodejcem poskytuje informace o výrobku nebo o službách je placená Zásady Nesmí být protizákonná Nesmí být na výrobky, které jsou pro reklamu zakázány – tabák, drogy, zbraně Nesmí být proti zásadám slušnosti Nesmí být lživá, skrytá
10
Četba – Na kterou reklamu si dát pozor? reklamu
11
Samostatná práce – poznej, na co reklama je. Kdy videa zastavit? videa A.Tyčinka B. Boty C. Žvýkačka
12
A.Pojištění B. Realitka C. Cestovní kancelář
13
A.Ponožky B. MHD C. Pivo
14
A.Technické služby B. Obi C. Trávník
15
A.Seznamka B. Telefonní operátor C. Internet
16
A.Kožichy B. Kanada C. Ryby
17
Na závěr
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.