Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Řízení informatiky a systémová integrace - IT583
Prezentace seminární práce na téma: Analýza stavu a vývoje B2C (část 2: nejzajímavější výsledky práce )
2
Představení týmu Petr Rovný <XRovP01@vse.cz>
Michal Kec
3
Využití Internetu pro obchod
Internet jako distribuční kanál software informace zábava, erotika hudba Internet jen jako místo nákupu Možnost zasílat výrobek na jinou adresu Dárková služba Včasnost dodávky
4
Vývojové trendy technologií
Statické HTML jako jednoduchý „obchod” Obchod jako dynamická webová aplikace Vlastní obchod bez námahy Obchod „v podnájmu”
5
Specifika vývoje v ČR Vysoká cena za připojení Nedostatečná rychlost
Internet: doména mužů a mladých lidí Nízké povědomí, absence propagace Nedůvěryhodnost, nepřehlednost
6
Dobří a špatní hráči B2C v ČR 1. kolo: letenky
C Fractal s.r.o. ( D LETENKY.CZ (
7
Dobří a špatní hráči B2C v ČR 2. kolo: elektronika
C K.D. Marketing s.r.o. ( D Audio video elektro AV Elektroobchod (avelektro.inshop.cz)
8
Dobří a špatní hráči B2C v ČR 3. kolo: hudební nosiče
C AlbumCity.com Inc ( D Svět hudby „U Slunce“ (
9
Anketa provedená mezi studenty
Stav k Osloveno cca 2000 studentů VŠE Odpověď od 281 z nich
10
Nejdůležitější kritérium při výběru obchodu
11
Jaký druh platby upřednostníte?
12
Jaký typ obchodu budete preferovat?
13
Zásady úspěchu „Něco navíc“ Jednoduchost a přívětivost nákupu
Marketing Důvěryhodnost Široké možnosti platby Kvalita dodání Nižší cena
14
Informační zdroje http://www.park.cz http://www.deloittece.com/
WWW aplikací B2C časopis Systémová integrace odborné časopisy vlastní šetření mezi studenty Petr Stuchlík, Martin Dvořáček – Marketing na Internetu Jiří Sedláček – Internet II Komerční využití
15
Konec prezentace Děkujeme za Vaši pozornost!
Tato prezentace je k dispozici na Internetu na adrese Na stejné adrese bude i plné znění seminární práce!
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.