Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
SRANDA ZÁVOD ZKO JINONICE
2
START Jdeme závodit?
3
1. Stopa v krabici: Stopa! V tomhle?
Pes musí najít v krabici se zmuchlanými novinami pamlsek. Psa je možné mít na volno, na vodítku či ho přidržovat za obojek. Psovodovi není dovoleno šahat do obsahu krabice, pouze ukazovat rukou k jejímu obsahu. Stopa! Je možné po celou dobu na psa mluvit, vydávat pokyny a chválit ho. Max. čas pro hledání 30 vteřin, pak dvojice pokračuje dál. V tomhle?
4
2. Slepičí loupež: 3. Odlož lžíci s vejcem, tak aby se vejce nerozbilo
Zdolejte společně slalom mezi kužely. Na začátku slalomu si vezme psovod do ruky lžíci, na kterou si umístí vejce. Lžíci drží za okraj držadla. Dvojice vykoná slalom a na konci slalomu pokládá psovod lžíci i vejce na zem. Vejce se nesmí rozbít. Psa je nutné mít na vodítku. Pokud vynechá psovod nebo pes nějaký kužel nebo pokud psovodovi upadne vejce na zem, vrací se na začátek slalomu a vše opakuje do úspěšného splnění. Disciplína je splněná, pokud dvojice úspěšně projde slalomem, aniž by vejce spadlo na zem. K noze! 2. Zdolej slalom Magor 1. Vezmi si lžíci s vejcem do ruky 2.
5
3. Klokaní odložení Zůstaň! 3. Navlíkni si pytel Leda ve snu
Odlož psa na určeném místě u cedulky, doběhni k druhé cedulce, tam se navlíkni do pytle a doskákej zpět ke svému psovi alespoň na krok Psa je možné mít odloženého na volno nebo na vodítku Psovod může po celou dobu na psa mluvit: chválit ho či vydávat povely Pokud se pes zvedne při cestě psovoda k pytli, může psovod psa opět usměrnit do odložení či pokračovat v cestě s trestnými 45 vteřinami Pokud se pes zvedne při cestě psovoda již v pytli směrem ke psovi, může dvojice pokračovat dál v závodě s 30 trestnými vteřinami Psovod musí doskákat v pytli alespoň krok před psa, tam se vysvléká z pytle a dvojice pokračuje v závodě Zůstaň! 3. Navlíkni si pytel Leda ve snu 4. Skákej zpět k odloženému psovi 1. Odlož psa 2. Běž či jdi k pytli
6
4. Volání Frankensteina Ke komu? Ke mně!
Předej psa pomocníkovi, odběhni k cedulce na určené místo, kde si oblíkni kabát a nasaď si na obličej masku Frankensteina, poté můžeš přivolat psa. Psa pomocník drží za obojek nebo za vodítko Psovod se musí do kabátu a masky obléct svědomitě, ne napůl. V momentě kdy je oblečen, může začít přivolávat psa a pomocník jej vypouští Psovod může používat opakované povely či pamlsek Pes musí dorazit až k psovodovi, min. na krok, aby jej mohl psovod uchopit za vodítko či obojek. Pes nemusí předsednout. Pokud psovod psa k sobě nepřivolá, dvojice dostává 15 trestných vteřin navíc V momentě, kdy je pes u psovoda, psovod si sundává masku i kabát a pokračuje k další disciplíně Ke komu? Ke mně! 1. Psa podrží pomocník 3. Psovod se oblékne do kabátu, nasadí si masku a poté může přivolat psa. 2. Psovod odbíhá k cedulce na určené místo
7
5. Obuj svého pána Aport! To si do úst nevložím
Proveď aport vlastní boty Psovod může po celou dobu na psa mluvit: chválit ho či vydávat povely Psovod podrží psa za obojek, zuje si jednu botu, odhodí ji minimálně na 10 kroků a v okamžiku, kdy bota dopadne na zem, psa vysílá pro aport. Pes musí donést aport tak, aby si jej od něj psovod mohl převzít (tzn. minimálně na krok). Pokud pes aport nevykoná, psovod si dojde/doskáče pro botu a dvojici se přičítá 30 trestných vteřin navíc Dvojice se o aport vlastní boty musí pokusit Aport! To si do úst nevložím
8
6. Přechod přes Himaláj Hop! Uhni, nemehlo
Překonej společně se psem malou skokovou překážku. Psovod drží v ruce kelímek s vodou, kterou nesmí vylít. Pes je na vodítku. Dvojice doběhne k cedulce, kde si psovod z kbelíku vezme kelímek plný vody. S kelímkem v jedné ruce a se psem ve druhé ruce oba překonávají překážku. Za překážkou psovod donese kelímek k další cedulce a odloží jej na připravený kbelík. Pokud pes nebo psovod nepřeskočí překážku či ji přeskočí jen částečně, vracejí se zpět a provedou přeskok ještě jednou Kelímek má na sobě namalované 2 rysky. Pokud hladina vody poklese při přenosu kelímku pod první rysku, dvojici se přičte 10 trestných vteřin. Pokud hladina vody v kelímku poklesne při přenosu pod druhou rysku, dvojici se přičte 15 trestných vteřin. Hop! Uhni, nemehlo 6. 1. Seber kelímek 2. Přeskoč překážku 3. Odlož kelímek
9
7. Plížení Amazanskou džunglí Plaz Až po Tobě!
Dvojice se musí proplížit pod překážkou Pes může být na vodítku nebo na volno Pokud psovod nebo pes odmítnou pod překážkou prolézt, bude jim přičteno 15 trestných vteřin Plaz Až po Tobě!
10
8. Dovolená na Havaji Co prosím? 1. Navlíkni si věnec Vpřed!
Psovod si u vyznačeného místa s cedulkou dá na krk havajský věnec a dvojice pokračuje k bazénku. Pes musí přejít přes malé bazénky s vodou. Psovod kráčí vedle po trávě. Psovod si sundává věnec u další cedulky, které vyznačuje ukončení úseku. Pes musí být na vodítku. Pes nesmí jít mimo bazénky. V opačném případě se dvojici přičítá 30 trestných vteřin. Co prosím? 1. Navlíkni si věnec Vpřed! 3. Sundej si věnec 2. Převeď psa přes bazén
11
9. Hra na pejska a kočičku Mňááááu Volejte Bohnice
Rozštěkej svého psa pouze pomocí citoslovcí „haf“ či „mňau“ Pes může být na vodítku či na volno Psovod musí mít ruce za zády a nesmí nevyužívat žádného jiného slova ani gest. Na rozštěkání psa má psovod maximálně 30 vteřin Volejte Bohnice Mňááááu
12
CÍL
13
O NEJRYCHLEJŠÍHO PSA CVIČÁKU
Soutěžící budou rozděleni do 3 kategorií dle velikosti psa: malí psi (do 35 cm v kohoutku) střední psi (36 – 50 cm v kohoutku) velcí psi (od 51 cm v kohoutku) Tento rychlostní závod spočívá v přivolání psa přes celou délku cvičební plochy. Cílem je, aby pes překonal vzdálenost v co nejrychlejším čase. U vysokého žebříku předá psovod psa pomocníkovi, který ho drží do té doby, než se psovod dostane na druhou stranu placu k cíli. Ve chvíli, kdy pomocník vypustí psa, se začíná měřit čas a psovod psa k sobě volá. Může použít jakýchkoliv prostředků, aby jeho pes byl tím nejrychlejším.
14
ZÁBAVNÝ VĚDOMOSTNÍ TEST
Vyplň zábavný vědomostní test, nezapomeň se podepsat a vhoď ho do připravené krabice Proběhne slosování o zajímavé ceny
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.