Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Trolejbusy: Škoda Electric
2
V současnosti vyráběné typy
Použita autobusová skříň externího dodavatele Elektrická výzbroj umístěna na střeše v kontejnerech, použity součástky IGBT Asynchronní trakční motor Možnost zástavby spalovacího motoru nebo akumulátorů pro jízdu mimo trolej Vytápění prostoru pro cestující teplovodní Petr Sýkora pro X14EPT Verze 1.0
3
Trakční měnič Petr Sýkora pro X14EPT Verze 1.0
4
Trakční motor Petr Sýkora pro X14EPT Verze 1.0
5
Pomocný naftový agrgát
Petr Sýkora pro X14EPT Verze 1.0
6
Motorový prostor | Měnič klimatizace
Petr Sýkora pro X14EPT Verze 1.0
7
Horkovodní vytápěcí kotel
Petr Sýkora pro X14EPT Verze 1.0
8
Typ 24Tr Skříň fy. Iveco Irisbus
Délka / šířka / výška: / 2500 / 3500 mm Hmotnost: kg Počet míst k sezení/stání 28/58 Trakční motor 240 kW Petr Sýkora pro X14EPT Verze 1.0
9
Typ 24Tr Petr Sýkora pro X14EPT Verze 1.0
10
Typ 25Tr Prodloužená a kloubová verze 24Tr – oba typy mají mnoho společného Skříň fy. Iveco Irisbus Délka / šířka / výška: / / 3460 mm Hmotnost: kg Počet míst k sezení/stání 40/110 Trakční motor 240 kW Petr Sýkora pro X14EPT Verze 1.0
11
Typ 25Tr Petr Sýkora pro X14EPT Verze 1.0
12
Typ 28Tr Skříň fy. Solaris Bus&Coach Trolejbus třínápravový pevný
Délka / šířka / výška: / 2550 / 3490 mm Hmotnost: kg Počet míst k sezení/stání 40/92 Trakční motor o výkonu 240 kW Petr Sýkora pro X14EPT Verze 1.0
13
Typ 28Tr Petr Sýkora pro X14EPT Verze 1.0
14
Použité prameny http://www.skoda.cz http://www.wikipedie.cz
Petr Sýkora pro X14EPT Verze 1.0
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.