Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Vysokorychlostní vlaková jednotka Velaro E
2
Historie červenec 2001: podpis smlouvy mezi Španělskými státními drahami RENFE a společností Siemens předmět: 16 vysokorychlostních vlaků pro trať Madrid – Barcelona plus kompletní infrastruktura Velaro E je postaveno na základech ICE 3, který patří mezi nejrychlejší komerčně využívané vlaky na světě ICE v provozu 20 let leden 2007: začátek provozu
3
Madrid - Barcelona nově budovaná dvojkolejná trať celková délka 625 km
stoupání až 40 ‰ cestovní doba 150 minut interval ve špičce 30 minut
4
Představení jednotky osmivozová plně průchozí vlaková jednotka
konstrukce z hliníkových segmentů délka 200 m pohon třífázovými asynchronními motory tři třídy: Club 1 Preference 2 Turista 4 Cafeteria 1 (bistro a samoobslužné nápojové automaty) počet sedadel: Club (salonek) Preference 103 Turista 264
5
Jízdní vlastnosti a komfort cestování
maximální rychlost 350 km/h akcelerace za 380 s zastavení z maximální rychlosti na m díky umístění trakčních motorů a ostatních technických modulů pod podlahou celé délky vlaku o 20% více místa velkoplošná skla klimatizace čtyřjazyčný informační systém na stropních displejích u každého sedadla možnost volby ze sedmi rozhlasových programů internetové přípojky u vyšších tříd
6
Bezpečnost dokonalé boční vedení podvozků používaných na ICE 3
tři nezávislé brzdné okruhy: rekuperační odporové pneumatické vlakový zabezpečovacím systém ETCS - level 2: žádná návěstidla strojvedoucí dostává příkazy a informace od dispečera sledujícího pohyb vlaku na displeji v centrále rádiem prostřednictvím mobilního systému GSM-R. čtyři identické, nezávislé trakční jednotky: pokud se jedna trakční jednotka porouchá, zbylé umožní bezpečné dosažení cílové stanice s 75% výkonností
7
Další přednosti rovnoměrné rozdělení technologického vybavení po celé délce jednotky: redukce váhy na jedno dvojkolí menší (prázdná jednotka 13,5 tun), než je mezinárodní standard 17 tun hladší a pohodlnější jízda větší součinitel adheze díky 50% poháněných náprav jednotka o délce 200 metrů má možnost se spojit s další jednotkou a utvořit tak vlak o délce 400 metrů
8
Technická data Maximální rychlost 350 km/h Délka vlaku 200 m
Délka koncového vozu mm Délka vloženého vozu mm Vzdálenost os podvozků mm Šírka vozů mm Výška vozů mm Rozchod kolejnic mm Prázdná hmotnost t Napájení kV, 50 Hz Trakční výkon kW Rozjezdová trakční síla kN Počet náprav (16 trakčních) Uspořádání podvozků Bo'Bo'+2'2'+Bo'Bo'+2'2'+2'2'+Bo'Bo'+2'2'+Bo'Bo'
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.