Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
27.1 Přirozená čísla v oboru do 1000
Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika 27.1 Přirozená čísla v oboru do 1000 Ukazuj na obrázku a počítej do tisíce po stovkách, po desítkách. Barevně vyznačené prvky nahraďte čísly. první stovka: ___ ___ ___ ___ druhá stovka: ___ ___ ___ ___ třetí stovka: ___ ___ ___ ___ čtvrtá stovka: ___ ___ ___ ___ pátá stovka: ___ ___ ___ ___ Autor: Mgr. Dana Krenková
2
27.2 Přirozená čísla v oboru do 1000
Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika 27.2 Přirozená čísla v oboru do 1000 Barevně vyznačené prvky nahraďte čísly. šestá stovka: ___ ___ ___ ___ sedmá stovka: ___ ___ ___ ___ osmá stovka: ___ ___ ___ ___ devátá stovka: ___ ___ ___ ___ desátá stovka: ___ ___ ___ ___ Ukazuj na obrázku a počítej po jedné: od 120 do 130 od 255 do 265 od 889 do 900 od 560 do 570
3
Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace
Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika 27.3 Co si řekneme nového Tatínek koupil nový stůl za 365 Kč. Platil jen stokorunami, desetikorunami a korunami. 100 100 100 10 10 10 10 10 10 Kolik bylo stokorun? Číslo 365 má: Kolik bylo desetikorun? stovky, 6 desítek, 5 jednotek Kolik bylo korun? Můžeme psát: 365 = nebo: 365 =
4
27.4 Co si řekneme nového? Rozvoj čísla v desítkové soustavě
Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika 27.4 Co si řekneme nového? Rozvoj čísla v desítkové soustavě Zapiš číslo, které má: jednu stovku, sedm desítek, pět jednotek = 175 pět stovek, tři desítky, dvě jednotky ________________________ jednu stovku, nula desítek, čtyři jednotky ________________________ tři stovky, dvě desítky, jednu jednotku ________________________ devět stovek, devět desítek, devět jednotek ________________________ šest stovek, nula desítek, nula jednotek ________________________
5
27.5 Procvičení Zapiš čísla vyznačená na číselné ose.
Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika 27.5 Procvičení Zapiš čísla vyznačená na číselné ose. 90, _________________________________________________________________________ Na číselné ose znázorni čísla: 200, 300, 400, 100, 120, 470, 620, 950.
6
27.6 Procvičení Přidávej po stovkách a pokračuj v řadě čísel.
Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika 27.6 Procvičení Přidávej po stovkách a pokračuj v řadě čísel. 46, 146, ___, ___, ___, ___, ___, ___, ___, 946 83, 183, ___, ___, ___, ___, ___, ___, ___, 983 Přidávej po deseti a doplň řadu čísel. 121, 131, ___, ___, ___, ___, ___, ___, ___, ___, ___ 835, 845, ___, ___, ___, ___, ___, ___, ___, ___, ___ Ubírej po stovkách a pokračuj v řadě čísel. 937, 827, ___, ___, ___, ___, ___, ___, ___, 27 983, 883, ___, ___, ___, ___, ___, ___, ___, 83
7
27.7 CLIL 1,2,3… jedna, dva, tři… one, two, three…
Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika 27.7 CLIL 1,2,3… jedna, dva, tři… one, two, three… 10,20,30… deset, dvacet, třicet… ten, twenty, thirty… 100,200,300… sto, dvě stě, tři sta one hundred, two hundred, three hundred… = 175 One hundred plus _____________________________is ______________ and seventy five.
8
Elektronická učebnice - I
Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace 27.8 Test znalostí Které číslo lze vyjádřit dvěma stokorunami, čtyřmi desetikorunami a šesti korunami? 241 246 606 601 Které číslo v řadě chybí? 61, 161, 261, ___, 461… 361 316 561 216 Které je to číslo? = 180 200 891 893 Které číslo je hned před číslem 999? 1000 998 989 990 Správné odpovědi: b d a Test na známku
9
Elektronická učebnice - I
Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace 27.9 Použité zdroje, citace Kolektiv autorů. Matematika pro 3. ročník základních škol, 2. díl. Praha: Alter, 2006. Obrázky z databáze klipart.
10
27.10 Anotace Autor Mgr. Dana Krenková Období 07 – 12/2012 Ročník
Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace 27.10 Anotace Autor Mgr. Dana Krenková Období 07 – 12/2012 Ročník 3. ročník Klíčová slova Přirozená čísla, obor čísel 1 – 1000. Anotace Prezentace popisující práci s čísly v oboru
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.