Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Easy CRM Posys,spol. s r.o. Duben 2008. Hlavní kategorie sw AdresářAktivityPenízeWorkflowZnalostiPoštaSpráva.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Easy CRM Posys,spol. s r.o. Duben 2008. Hlavní kategorie sw AdresářAktivityPenízeWorkflowZnalostiPoštaSpráva."— Transkript prezentace:

1 easy CRM Posys,spol. s r.o. Duben 2008

2 Hlavní kategorie sw AdresářAktivityPenízeWorkflowZnalostiPoštaSpráva

3 Adresář Evidence organizací (zákazníků, partnerů,…) Evidence kontaktních osob Doplňující informace

4 Evidence Organizací

5 Evidence organizací Nastavení platnosti organizace Volba zda jde o partnera, zákazníka, konkurenci,… Obecné kontakty na společnost Informace, zda je dlužníkem Pomocí záložek se lze dostat do dalších evidencích tohoto zákazníka (kontaktní osoby, smlouvy, nabídky,zakázky,…)

6 Evidence kontaktních osob

7 Osoba je či není navázána na organizaci Oslovení pro hromadný email Pozice v organizaci Obecné informace

8 Doplňující informace Slouží k rozšíření evidencí o další libovolné atributy k filtraci, vyhledávání dle zvolených kritérií

9 Aktivity Marketingové akce PříležitostiNabídky Obchodní případy (zakázky) JednáníÚkoly Výkaz práce SmlouvyDotazníky

10 Marketingové akce

11 Příležitost Evidence pro stav, kdy ještě nepodáváme nabídku, nechceme zakládat zakázku (obchodní případ) ale máme informaci, že potenciální zákazník se po něčem ohlíží a my jej můžeme uspokojit

12 Nabídky

13 Obsah nabídek Nabídky obsahují ceníky a produkty Ceníky se dělí na odběratelské, dodavatelské a pro koncového zákazníka Dají se třídit podle různých kritérií

14 Obchodní případy Evidence jednotlivých zakázek K jednotlivým zakázkám se přiřazují smlouvy, nabídky, úkoly, jednání,… Uživatelsky definované atributy pro vyhodnocování pro potřeby uživatele,společnosti

15 Jednání

16 Jednání Evidence s popisem o průběhu jednání Přiřazení k zákazníkovi a zakázce Evidence úkolů plynoucí z jednání Možnost evidence nákladů na jednání podle interní definice společnosti

17 Úkoly

18 Úkoly Evidence úkolů Možnost poslání upozornění do emailu spolupracovníkům Výkazy práce

19 Výkaz práce Evidence k vykazování práce obchodníků, zaměstnanců interní společnosti Vykazování práce na výjezdu u zákazníka pro servis

20 Smlouvy Evidence smluv, přiřazení k zakázce, zákazníkovi, partnerovi,.. Možnost připojení smlouvy odkazem, Uživatelskými právy možnost nahlížet, opravovat, nemít vůbec právo

21 Dotazníky Evidence k vytváření dotazníků Přiřazení k zákazníkovi, marketingové akci,…

22 Znalosti Evidence znalostí Přiřazení k produktu Sdílení informací o produktech např. při opakovaní dotazů,technologických postupech,…

23 Pošta Hromadná emailová pošta Posílání emailů vytvořené skupině Oslovení podle volby, přímo kontaktní osobě Zvolení zda poslat na obecný email zákazníkovi, kontaktní osobě,…

24 Správa Nastavení práv Práva na čtení, zápis, případné podmínky Práva lze nastavit podle rolí Nastavení pro tisk obálek Nastavení číselných řad

25 Obecné používání Rychlý filtr, vyhledávání uprostřed slova Možnost uživatelsky nastavit přehledy jednotlivých evidencí Libovolné seskupování dle různých atributů Barevné rozlišení dle stavů, dle atributů Tvorba podmínek zobrazení přehledů

26 Technologie Výkonný databázový MS SQL BezpečnostSpolehlivost Otevřenost sw Požadavky na hw –Client Microsoft Windows 2000,XP a výše –Server Microsoft SQL 2000 or MSDE 2000 a výše


Stáhnout ppt "Easy CRM Posys,spol. s r.o. Duben 2008. Hlavní kategorie sw AdresářAktivityPenízeWorkflowZnalostiPoštaSpráva."

Podobné prezentace


Reklamy Google