Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilProkop Hruška
1
easy CRM Posys,spol. s r.o. Duben 2008
2
Hlavní kategorie sw AdresářAktivityPenízeWorkflowZnalostiPoštaSpráva
3
Adresář Evidence organizací (zákazníků, partnerů,…) Evidence kontaktních osob Doplňující informace
4
Evidence Organizací
5
Evidence organizací Nastavení platnosti organizace Volba zda jde o partnera, zákazníka, konkurenci,… Obecné kontakty na společnost Informace, zda je dlužníkem Pomocí záložek se lze dostat do dalších evidencích tohoto zákazníka (kontaktní osoby, smlouvy, nabídky,zakázky,…)
6
Evidence kontaktních osob
7
Osoba je či není navázána na organizaci Oslovení pro hromadný email Pozice v organizaci Obecné informace
8
Doplňující informace Slouží k rozšíření evidencí o další libovolné atributy k filtraci, vyhledávání dle zvolených kritérií
9
Aktivity Marketingové akce PříležitostiNabídky Obchodní případy (zakázky) JednáníÚkoly Výkaz práce SmlouvyDotazníky
10
Marketingové akce
11
Příležitost Evidence pro stav, kdy ještě nepodáváme nabídku, nechceme zakládat zakázku (obchodní případ) ale máme informaci, že potenciální zákazník se po něčem ohlíží a my jej můžeme uspokojit
12
Nabídky
13
Obsah nabídek Nabídky obsahují ceníky a produkty Ceníky se dělí na odběratelské, dodavatelské a pro koncového zákazníka Dají se třídit podle různých kritérií
14
Obchodní případy Evidence jednotlivých zakázek K jednotlivým zakázkám se přiřazují smlouvy, nabídky, úkoly, jednání,… Uživatelsky definované atributy pro vyhodnocování pro potřeby uživatele,společnosti
15
Jednání
16
Jednání Evidence s popisem o průběhu jednání Přiřazení k zákazníkovi a zakázce Evidence úkolů plynoucí z jednání Možnost evidence nákladů na jednání podle interní definice společnosti
17
Úkoly
18
Úkoly Evidence úkolů Možnost poslání upozornění do emailu spolupracovníkům Výkazy práce
19
Výkaz práce Evidence k vykazování práce obchodníků, zaměstnanců interní společnosti Vykazování práce na výjezdu u zákazníka pro servis
20
Smlouvy Evidence smluv, přiřazení k zakázce, zákazníkovi, partnerovi,.. Možnost připojení smlouvy odkazem, Uživatelskými právy možnost nahlížet, opravovat, nemít vůbec právo
21
Dotazníky Evidence k vytváření dotazníků Přiřazení k zákazníkovi, marketingové akci,…
22
Znalosti Evidence znalostí Přiřazení k produktu Sdílení informací o produktech např. při opakovaní dotazů,technologických postupech,…
23
Pošta Hromadná emailová pošta Posílání emailů vytvořené skupině Oslovení podle volby, přímo kontaktní osobě Zvolení zda poslat na obecný email zákazníkovi, kontaktní osobě,…
24
Správa Nastavení práv Práva na čtení, zápis, případné podmínky Práva lze nastavit podle rolí Nastavení pro tisk obálek Nastavení číselných řad
25
Obecné používání Rychlý filtr, vyhledávání uprostřed slova Možnost uživatelsky nastavit přehledy jednotlivých evidencí Libovolné seskupování dle různých atributů Barevné rozlišení dle stavů, dle atributů Tvorba podmínek zobrazení přehledů
26
Technologie Výkonný databázový MS SQL BezpečnostSpolehlivost Otevřenost sw Požadavky na hw –Client Microsoft Windows 2000,XP a výše –Server Microsoft SQL 2000 or MSDE 2000 a výše
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.