Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Nová vozidla dodávaná k splnění závazku veřejné služby
Krajské centrum osobní dopravy Ústí nad Labem Ústí nad Labem, 16. prosince 2011
4
Základní technické, výrobní a provozní údaje
Pro Ústecký kraj bude dodáno 7 kusů jednotek; Jednotky sestávají ze tří vozů; Celková hmotnost soupravy je 160t.
5
Základní technické, výrobní a provozní údaje
Délka soupravy přes spřáhla dosahuje takřka 80 m; Maximální šířka je 2,82 m a výška 4,26 m; Trvalý výkon kW.
6
Interiér V soupravě bude k dispozici i oddělená část splňující parametry první vozové třídy; Míst k sezení ve 2. třídě je 232 a v 1. třídě pro 9 cestujících.
7
Interiér Bez rozdělení příčkami a dveřmi Moderní toalety
9
Pro snadný nástup a výstup
Je souprava vybavena dvoukřídlými posuvnými dveřmi. Jejichž šíře 1500 mm umožňuje expresní výměnu cestujících. Značnou výhodu bude výsuvný schod. Samozřejmostí je plošina pro imobilní cestující.
10
Technická řešení Velmi působivé je pracoviště strojvedoucího.
Brzda a rychlost je ovládáno jedinou sdruženou pákou. Nechybí pokročilý diagnostický systém. Automatická regulace rychlosti.
11
Technická řešení 65% jednotky je řešeno jako nízkopodlažní;
Maximalizovat prostor pro cestující umožnilo uložení veškeré výstroje na střechu jednotky.
12
Bezpečnost a dlouhá životnost
Hliníková skříň Kabinový modul s vysokou odolností
13
Výroba Vozidlové skříně – ŠKODA VAGONKA
Mechanické části – ŠKODA TRANSPORTION Elektrické části – ŠKODA ELECTRIC
14
Nová vozidla dodávaná k splnění závazku veřejné služby
Krajské centrum osobní dopravy Ústí nad Labem Ústí nad Labem, 16. prosince 2011
15
Řídící vůz
16
Řídící vůz
17
Základní technické údaje
Řídící vůz řady Bfhpvee; Původní vůz nesl označení Bdt (dříve Btme); Vyráběných ve Vagonce Studénka ve druhé polovině 80 let.
18
Základní technické údaje
Délka vozu přes nárazníky – 24,5 m; Šířka vozu – 2,88 m; Výška vozu – 4,23 m; Hmotnost vozu – 41,1 t.
19
Základní technické údaje
Počet míst k sezení 56 a dalších 12 sklopných sedaček; Počet míst k stání 60; Počet míst pro invalidní vozík 2; Samozřejmostí je bezbariérová toaleta;
21
Technická řešení Dosazení laminátového čela se stanovištěm strojvedoucího; Nově provedená elektrická výzbroj včetně kabeláže; Klimatizace celého vozu; Modul WC s uzavřeným systémem EVAC;
22
Pro snadný nástup a výstup
V přední části jsou osazena dvoukřídlé posuvné dveře; Značnou výhodu bude výsuvný schod; Samozřejmostí je plošina pro imobilní cestující;
23
Interiér Bez rozdělení příčkami a dveřmi
24
Interiér Prostor sklopných sedaček je možné využít pro přepravu až 10 jízdních kol nebo rozměrných zavazadel.
25
Interiér Moderní toalety
26
Vyšší komfort Zásuvky pro napájení přenosných počítačů
Signalizační tlačítka pro osoby se sníženou pohyblivostí a tlačítko nouze
27
Technická data Maximální provozní rychlost – 140 km/h;
Minimální poloměr oblouku – 150 m; Rekonstrukce provádí Pars nova a.s., Šumperk.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.